کد خبر 1589386
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
‌

فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان می‌گوید که متأسفانه ۹۳ هزار فقره تصادف در طرح نوروزی در جاده‌ها و شهرها به وقوع پیوست.

به گزارش مشرق، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در برنامه تلویزیونی به آمار تردد و تصادفات جاده‌ای در طرح نوروزی اشاره و اظهار داشت: ۴۷۹ میلیون تردد بین استانی و بین شهری در طرح نوروزی ثبت شد.

وی با بیان اینکه آمار تردد روزانه بعضاً از مرز ۲۹ میلیون تردد در برخی روزها گذشت به آمار تصادفات پرداخت و گفت: متاسفانه بیش از ۹۳ هزار تصادف در بین شهرها و جاده‌ها به وقوع پیوست که بیش از ۷۴۰ نفر جان باخته و ۱۹ هزار نفر مصدوم و مجروح شدند.

فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: بخش عمده‌ای از تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو ، انحراف به چپ و عدم رعایت مقررات و مهارت در کنترل وسیله نقلیه بوده است.سردار رادان به مسافران نوروزی توصیه کرد: سفر خود را مدیریت کرده و برای بازگشت برنامه ریزی کنند؛ در حال حاضر در برخی استانها مثل مازندران ۲۰۰ هزار خودرو در شهرهای مازندران مانده و رسوب کرده و اگر این دسته از هموطنان بازگشت خود را به روزهای آخر هفته موکول کنند قطعا با حجم شدید شدآمدی مواجه شده و چندین ساعت در ترافیک بازگشت می‌مانند؛ پس در طی این چند روز با بهره‌گیری از اطلاعات جاده‌ها به سفر خود پایان دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    هرکی رانندگی بلد نیست و جون مردم رو به خطر می اندازه ، گواهینامه اش باطل بشه.
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    تا دوروز تعطیل میشه خ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس