کد خبر 1589060
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
خبر خوش از اردوگاه پرسپولیس؛ ستاره‌ها به تمرینات باز می‌گردند

ملی‌پوشان پرسپولیس بالاخره در تمرینات حاضر خواهند شد.

به گزارش مشرق، دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت از روز دوشنبه ششم فروردین ماه بعد از ۱۰ روز تعطیلی در شرایطی آغاز شد که برخی از بازیکنان این تیم در تمرینات غایب بودند.

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان و همچنین مهدی ترابی ۳ تن از بازیکنان این تیم در اردو تیم ملی ایران برای تقابل با ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی حضور داشتند.

از طرفی هم وحدت هنانوف، گئورگی گولسیانی و اوستون اورنوف نیز در این پنجره از رقابت‌های فیفا دی به اردو تیم‌های ملی خود دعوت شدند.

مهدی ترابی به دلیل سرماخوردگی تیم ملی را در سفر به ترکمنستان همراهی نکرد و بعد از بهبودی کامل به تمرینات اضافه شد. وحدت هنانوف نیز در جریان دیدار دو تیم تاجیکستان و عربستان سعودی مصدوم شد و وضعیت او هنوز مشخص نیست.

گولسیانی نیز که با تیم ملی گرجستان تاریخی سازی کرد و برای نخستین بار جواز حضور در مسابقات یورو را کسب کرد از دو روز پیش به تمرینات پرسپولیس اضافه شد.

بیرانوند، کنعانی‌زادگان و اورنوف سه بازیکن پرسپولیس بودند که با نظر اوسمار چند روز استراحت کردند و از امروز در تمرینات قرمزها حاضر خواهند شد.

گفتنی است پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس