کد خبر 1588874
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
دانشجویان خارجی

رییس سازمان امور دانشجویان از رفع بخش عمده ای از مشکلات دانشجویان در خصوص ثبت تلفن همراه، امور کنسولی و خروج مراجعت و اقامت دانشجویان بین المللی طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، هاشم داداش پور در دیدار با دانشجویان بین‌المللی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: با اقداماتی که در روزهای آتی صورت خواهد گرفت بخش عمده ای از مشکلات دانشجویان در خصوص ثبت تلفن همراه، امور کنسولی و خروج مراجعت و اقامت دانشجویان بین المللی حل خواهد شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: با راه‌اندازی و تقویت سامانه‌های آموزش مجازی زبان فارسی، متقاضیان تحصیل در ایران خواهند توانست قبل از ورود به ایران دوره‌های آموزش مجازی زبان فارسی را بگذرانند و برای ورود به دانشگاه آماده شوند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، داداش پور همچنین در ملاقات با گروه دانشجویان ونزوئلا اظهار داشت: در راستای توافقات بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا، اولین گروه از دانشجویان ونزوئلایی برای گذراندن دوره آموزش زبان فارسی و تحصیل در دانشگاه‌های ایران وارد ایران شده‌اند.

معاون وزیر علوم در پایان اظهار امیدواری کرد: دانشجویان ونزوئلایی بتوانند پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان ضمن خدمت به مردم کشورشان در راستای گسترش مناسبات علمی، سیاسی و فرهنگی دو کشور کوشا باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    2 1
    برای ایرانی ها هم کاش تسهیلاتی در نظر گرفته می شد
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    2 1
    آموزش فارسی به ونزوئلایی ها یکی از برکات این دولت است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس