هفته بارانی برای اغلب استان‌های کشور

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد که از امروز (شنبه) در اغلب استان‌های کشور شاهد بارندگی، رعد و برق و وزش شدید باد خواهیم بود. هوای پایتخت نیز صاف تا کمی ابری گزارش شده است.

به گزارش مشرق، سازمان هواشناسی اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (شنبه) در استان‌های اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب اصفهان و نیز در روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه شمالی فارس، برخی نقاط استان کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان بارندگی، رعد و برق وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گردوخاک و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

همچنین در روز دوشنبه این وضعیت در گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی نیز رخ خواهد داد.

روز سه شنبه در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال فارس، ارتفاعات کرمان، جنوب و غرب اصفهان، ارتفاعات چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه ابرناکی و رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق در کرمان، فارس، غرب و شمال هرمزگان و بارش پراکنده در ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است در روزهای دوشنبه و سه شنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک خواهیم داشت که سبب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

برپایه این گزارش، امروز آسمان تهران صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. وضعیت جوی تهران امشب ابری خواهد بود. بیشینه دما امروز به ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما به ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید. در روزهای آینده تا پایان هفته آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس