کد خبر 1587996
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۴

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی اخبار سوریه در مطلبی به نقل از مجله نظامی آمریکایی دیفنس نیوز به درگیری میان یمن و آمریکا پرداخت و نوشت:

حملات موثر و همه جانبه ارتش یمن به ناوهای جنگی آمریکایی در طول چند ماه گذشته که باعث آسیب به چند کشتی جنگی آمریکا و همچنین هدف قرار گرفتن ده‌ها فروند کشتی تجاری متعلق به صهیونیست‌ها یا آمریکا و انگلیس شده، وزارت جنگ آمریکا را بر آن داشته تا به فکر بهبود سامانه‌های خود بیفتد.

مجله نظامی آمریکایی دیفنس نیوز در این راستا گزارش داده است که ارتش آمریکا برای مقابله با حملات ارتش یمن در حال ایجاد تغییراتی در سیستم‌های دفاعی و تغییرات تاکتیکی در کشتی‌های جنگی خود است.

نیروی دریایی ایالات متحده و کمپانی لاکهید مارتین با کمک تیمی از کارشناسان فنی که داده‌ها را از همه رویدادهای پیش‌بینی شده از ابتدای نبرد استخراج کردند، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای ناوشکن‌های فعال دریای سرخ توسعه دادند و ارسال کردند.

تیم درگیری‌ها بین کشتی‌ها و هواپیماهای آمریکایی در غرب آسیا، علاوه بر تهدیدات نیروهای یمنی را مورد مطالعه قرار دادند تا بفهمند که چگونه این ناوگان می‌تواند عملیات علیه پهپادها و موشک‌ها را اصلاح کند.

این تیم قابلیت‌های جدیدی را که ناوگان ممکن است برای دفاع از خود و محافظت از کشتی‌های تجاری به آن نیاز داشته باشد، بررسی کرد.

دریاسالار ویلسون مارکس، فرمانده نیروی دریایی ارتش تروریستی آمریکا نیز اظهار کرده است که سیستم نظامی BEO در حال بررسی اصلاحات فنی احتمالی با لاکهید مارتین است که می‌تواند در به‌روزرسانی‌های سیستم Aegis (که سیستم دفاعی ناوشکن‌ها و کشتی‌های جنگی آمریکایی است) گنجانده شود.)

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    6 12
    خیر
    • ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      11 5
      بلی
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    10 4
    دقیقا
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    13 3
    انشاالله محور مقاومت هم نرم افزارها و ابزار خود را مناسب سازی می کند تا دشمنان اسلام و مسلمین نتوانند به اهداف خود برسند
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    12 3
    یانکی‌ها میگن اگر یه دلار پول داری نود سنتشو خرج تبلیغات کن و ده سنتشو خرج خود کار!! برای همینه از ماشینهاشون تا گوشی مبایل و اسلحه هاشون همش آشغاله و فقط با تبلیغات خالیوودی میکنن تو پای رژیم‌های نوکر و دست نشانده شون!! همین بوئینگ گندش در اومده قابل ماله کشی هم نیست!!
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    12 3
    ظریف:آمریکا میتواند بایک بمب سیستم دفاعی مارانابود کند!!!!ولی همان آمریکا. در برابر پا برهنه های یمن به غلط کردن افتاده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس