به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایران،شهر خورشید در مطلبی پیرامون جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه نوشت:

جنایتهایی که طی هشتاد سال گذشته در فلسطین اتفاق افتاده و با اهداف مختلف، برای ترساندن مردم و وادار کردن به فرار و برای تحقیر، اما امروز یک دلیل دیگر هم دارد و آن این است که در وهله اول به جامعه غزه و فلسطین بقبولاند که این نتیجه شش ماه جنگ گروههای مقاومت در غزه است و این ارتش اسرائیل است که اکنون در غزه حضور و قدرت دارد.

در صورتی که در میدان نبرد نظامی ارتش صهیونیستی بعد از شش ماه دستاورد قابل توجهی نداشته و حتی از ارائه آمار صحیح تلفات نظامی و تجهیزاتی خود، خودداری میکند.

واقعیت این است که بعد از استفاده از قدرت نظامی و شکست آن و استفاده از سلاح گرسنگی و شکست آن، این سناریوی بعدی آنها برای کسب یک پیروزی حداقل در اذهان عمومی است.

به نظر آنها نوع افکار عمومی درباره‌شان برایشان مهم نیست آنچه برایشان مهم است شکل گرفتن تصویر پیروزی در اذهان عمومی است حالا به هرشکلی که میخواهد باشد.

در وهله دوم مخاطب این جنایت مردم کشور های اسلامی و عربی بخصوص جبهه مقاومت هستند تا به آنها بگویند ما در غزه دست برتر را داریم و کسانی که مدعی حمایت از غزه هستند فقط گزافه گویی میکنند و برای این مردم نه می توانند و نه می خواهند کاری بکنند.

در صورتی که حزب‌الله در جبهه شمال فلسطین و یمن از طریق بستن دریای سرخ و حملات پهپادی موشکی و تعطیلی بندر ایلات و مقاومت عراق با حمله پهپادی به اسرائیل فشار سنگینی رو به رژیم صهیونیستی وارد کرده‌اند.

از طریق تونلها نیز مواد غذایی به غزه ارسال می شود هرچند این مقدار برای اهالی غزه کافی نیست ولی باعث شد به صورت قطره چکانی کمکهایی بصورت هوایی و زمینی راهی غزه بشود.

همانطور که رهبر انقلاب براساس سنت الهی فرمودند پیروزی مقاومت غزه دربرابر اسرائیل حتمی است و آنچه باعث این پیروزی است ایمان و مقاومت غزه است که تمام ابزارهای دشمن از جمله قدرت نظامی، محاصره و ایجاد فضای رعب و وحشت از طریق تجاوز و کشتار را به شکست خواهد کشاند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس