کد خبر 1587446
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
حضور رئیس قوه قضاییه در مساجد و گفت‌وگو با مردم

رئیس قوه قضاییه، روزهای پایانی ۱۴۰۲ و روزهای‌ آغازین ۱۴۰۳ با حضور سرزده و بدون تشریفات در مساجد با مردم به گفت‌وگو نشست.

به گزارش مشرق، در روزهای آغازین سال نو خبری در رسانه‌ها منتشر شده است که رئیس قوه قضاییه در مساجد حضور پیدا کرده و با مردم به گفتگو می‌نشنید.

در اخبار منتشر شده آمده است که حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و اول تا سوم فروردین ۱۴۰۳ را هم بین نمازگزارانی در مساجدی در غرب، جنوب و شمال تهران بوده و پس از اقامه نماز تا ساعت‌ها مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داده است.

رئیس قوه قضاییه ظهر روز دوم فروردین با حضور در مسجد جامع لویزان ضمن به جا آوردن نماز جماعت ساعتی پای حرف مردم نشست و مشکلات مطرح شده از سوی نمازگزاران را استماع و دستورات مقتضی را صادر کرد.

همچنین گفته شده که برنامه حضور رئیس قوه قضاییه در مساجد برنامه از پیش تعیین شده نیست و وی از قبل برای حضور در مسجد خاصی برنامه‌ریزی نمی‌کند و به همین دلیل است که تشریفاتی برای این منظور در نظر گرفته نمی‌شود. حضور رئیس قوه قضاییه در مساجد به‌صورت غیررسمی و دستورات وی به حضور مسئولان قضایی در مساجد برای باز کردن گره کار مشکلات مردم قابل تقدیر است، این اقدام می‌تواند در راستای احیای اصول انقلاب و بازگشت به مبانی انقلاب اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در طول سال گذشته نیز علاوه بر حضور بدون تشریفات در مساجد و ارتباط مستقیم با مردم، به مسئولان قضایی سراسر کشور نیز تأکید کرده است تا در مساجد و اجتماعات مردمی حضور پیدا کنند و از نزدیک و بدون واسطه به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کنند.

حضور مسئولان عالی و روسای دادگستری‌ها قضایی در مساجد و حضور مسئولان قضایی در مساجد استان‌هایی مانند استان تهران، البرز، فارس، اصفهان، همدان و... نمونه‌ای از اقدامات عملی مسئولان قضایی سراسر کشور، در راستای اجرای دستورات رئیس قوه قضاییه برای حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم است که همچنان در ایام نوروز و سال جدید نیز ادامه پیدا کرده است.

امید است در سال جدید، مسئولان این موضوع را در نظر داشته باشند که مسجد از یک سو به «خدا» و از سوی دیگر به «مردم» تعلق دارد و حل مشکلات مردم در مساجد کاری خدایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    13 4
    نه
    • تهرانی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      26 7
      اون از توقف طرح‌ موثر و خوب فراجا در‌ برخورد با مجرمین کشف حجاب که به بهانه لایحه کذایی عفاف متوقف شد و این از عادی شدن بسیجی و روحانی کشی بعد فتنه صهیونی ۱۴۰۱! با این جو فقط ایثارگران واقعی فرزندان خود را به حوزه علمیه و بسیج می‌فرستند. اژه ای کجایی دقیقا؟!
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      1 4
      آره سیرابی
    • DE ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
      12 0
      پوپلیستی
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    12 7
    ریاکار .
  • ایثارگر IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    9 2
    بجای مردمی بازی قوه تحت مسئولیتت را مردم ناظرفرما
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    5 2
    چقدر
  • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    11 0
    1000ساعت وقت صرف پیدا کردن معاون قوه ویا ریس دیوان کند ،که ضربه به حیثیت کشور نزنه خیلی بهتر از این کارها کم بازده است.
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    2 1
    لطفا به ظلم وزیر کار و سرکوب حقوق کارگران و کوچک شدن سفره کارگران و سخت نمودن روز افزون معیشت کارگران هم ملاحظه ای بفرمایید- کاملا مستکبرانه عمل نموده اند جناب صولت خان دولت رئیسی
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    29 2
    قابل توجه جناب قوه قضاییه بجای حضوردر مساجد میشودبه پاساژها ومراکز فروش بروید ویا بازار که ببینید وضعیت روزه خواری وبی حجابی چگونه است در مسجد که معلومه که چه افرادی حضور دارند ولی بازار اینگونه افرادی حضور دا رند ودر آن کار می کنند بی حجابی و روزه‌خواری علنی در پاساژ دلگشا بازار تهران ! برخورد فیزیکی مسئول پاساژ با ناهی از منکر! این مسئولیت ها برای تحقق به ارزشها و اهداف والای شریعت ودین است اطف تشریف ببرید وفیلم را ببینید روزه خواری و فروش غذا برای فروشندگان به قدری عادی شده که از قانون که هیچ از خشم خدا هم نمی ترسند
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    4 0
    آقای مماشات
  • محمد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    4 0
    عکس بنده خدا رو یکم روتوش می‌کردید. خیلی سایه هاش تاریک شده
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    0 2
    مصدق دست راستت رو هم با خودت میبردی
  • IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    2 1
    پروژه مصدق شویی شروع شده؟! طبری که کارمند جز بود، ایشون هم نیمه جز لابد!
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    4 0
    خدا خائن رو لعنت کنه و به بدترین شکل بکشه که خون به دل خاتواده شهدا و مذهبی ها کرده حرمت همه چی شکسته شده
  • DE ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    7 1
    خب نتیجه ؟؟؟ مسجد قبلا محل عباد ت بود امروز جای عوام فریبی و شر آفرینی و ریا ..
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
      19 1
      همین مونده بود فواحشی تو کنسرت ها و پارتی هاشون به هم میلولن هزار کثافت کاری میکنن بیان ایراد از مسجد بگیرن برید مشغول بیناموسی و نشون دادن داراییتون به هم دیگه باشید سانسور نکن
  • محمدایوب IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    28 0
    جناب اژه ای لطفا سری به دادسرای ناحیه 4بزنید در یک پرونده یک خانم جوان که دادیار است در دفتر حضور نداشته متشکی را به دادیار شعبه اجرا ارجاع میدهند واو حتی اجازه یک کلمه حرف نمی دهد چند سئوال می نویسد وپاسخ می گیرد متشکی می خواهد حرف بزند اجازه نمی دهد می گوید دردادگاه حرف بزن بعد آن خانم دادیار حکم محکومیت صادر میکند شرق عزیز قبل نوشتم انعکاس ندادید عزیزان من بچه مذهبی هستم دوست ندارم به پست فطرتانی مثل سایت جماران وانصاف نیوز مراجعه کنم لطفا انعکاس دهید امثال من زیاد هستند
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    34 0
    اژه ای اگر می خواد عاقبت بخیر بشه و حقوق الناس گردنش باقی نمونه تا فرصت داره تکلیف دو چیز رو معلوم کنه. اول تکلیف اونهایی که با رانت فامیلی و نسبی و سببی و گروهی و پولی زده اند و برده اند و هنوز هم مشغول هستند در هر مقام و جایگاهی هستند دستگیر و محاکمه و مجازات کند. دوم شجاعت و اعتماد به نفس از دست رفته خودشون رو بازیابی کنند که در جریان شورش زن هرزگی بردگی به کلی از دست داده بودند و چنان منفعل در برابر ضد انقلاب و این شورشی ها بودند که هرکسی هر کاری خواستند می کردند و ایشون فقط عفو و رافت اسلامی به روشون می کشید. الان هم که دارید می بینید چه برخوردی با ته مانده های اینها دارند! چه برخوردی با کاشفان حجاب و قانون شکنان و هرزه های شبکه های اجتماعی و غیره دارند یک کلام ، اگر قوه قضائیه بخواد مثل سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مقابل این جماعت ززآ و گروه در قدرت فاسد اقتصادی سست عمل کنه مطمان باشید فاتحه نظام خونده ست!!! به همین سادگی.
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    0 0
    عوامفریبی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس