کد خبر 1587080
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
آدم‌ربایی ساختگی برای ترساندن خواستگار سمج !

دختر جوان که متوجه شده بود ماجرا لو رفته است گفت، پسر جوان به من ابراز علاقه می‌کرد اما من او را دوست نداشتم وقتی اصرارهایش را برای ازدواج دیدم تصمیم گرفتم هرطور شده او را از خود دور کنم.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: مرد جوانی به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و با بیان اینکه نامزدش هدف آدم‌ربایی قرار گرفته است مدعی شد، برای تحصیل به ایران آمدم مدتی قبل متوجه شدم دختر جوانی که از همشهریانم است نیز در دانشگاهی نزدیک محل تحصیل من درس می‌خواند؛ اما دو روزی بود که تلفنش خاموش بود و خبری از او نداشتم تا اینکه شب گذشته فیلمی از تلفن همراهش برایم ارسال شد. فیلم ۳۰ ثانیه‌ای که در آن دختر جوان گریه می‌کرد و کمک می‌خواست.

وی افزود: بدین ترتیب تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به بازبینی فیلمی پرداختند که گروگان ارسال کرده بود که مشخص شد، پشت سر دختر جوان پنجره‌ای قرار دارد و تابلوی یک مغازه دیده می‌شد.

این مقام ارشد انتظامی تضریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی موفق به شناسایی محل در شمال تهران شدند و وقتی به محل رفتند دریافتند مقابل مغازه یک هتل قرار دارد با تحقیق از پرسنل هتل مشخص شد که دختر جوان خودش چهار روز قبل به هتل رفته و در یکی از اتاق‌ها اقامت دارد.

وی افزود: همین کافی بود تا راز آدم‌ربایی دروغین فاش شود؛ دختر جوان که متوجه شده بود ماجرا لو رفته است گفت، پسر جوان به من ابراز علاقه می‌کرد اما من او را دوست نداشتم وقتی اصرارهایش را برای ازدواج دیدم تصمیم گرفتم هرطور شده او را از خود دور کنم به همین خاطر نقشه کشیدم تا او را با یک فیلم جعلی بترسانم؛ قصد داشتم طوری وانمود کنم که پسر جوان فکر کند پسر دیگری که قصد ازدواج با من را دارد من را ربوده و تهدید کرده که اگر کسی بخواهد با من ازدواج کند، دست به جنایت می‌زند، فکر می‌کردم با این اتفاق او دست از سماجت برمی‌دارد اما موفق نشدم.

سردار گودرزی گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس