تیم فوتبال استقلال نمایه

بازیکن سابق استقلال گفت: پیروزی استقلال در آخرین بازی سال ثابت کرد این تیم دست از تلاش برای قهرمانی برنمی‌دارد فقط ای کاش یانگا مصدوم نمی‌شد.

سرویس ورزش مشرق - بهمن طهماسبی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با مشرق، درباره نتایج رقم خورده این تیم در هفته‌های اخیر اظهار داشت: استقلال با یک روند خیلی خوب در حال حرکت به سمت هفته‌های پایانی لیگ برتر است. با وجود فشارهای عجیب و غریبی که از سوی باشگاه به کادر فنی و تیم وارد شد اما استقلال در نهایت توانست نتایج مورد نظرش را بگیرد و به درستی به پایان رقابت‌های سال ۱۴۰۲ برسد.

وی افزود: کسب نتایج اخیر ثابت کرد استقلال برای رسیدن به قهرمانی عزم خودش را جزم کرده است. فقط ای کاش در این میان مهره تاثیرگذار تیم یعنی بازیکن فرانسوی استقلال مصدوم نمی‌شد.

مهاجم سال‌های گذشته استقلال اضافه کرد: متاسفانه نبود یامگا در ترکیب تیم استقلال کاملاً به چشم می‌آید. نمونه بارز آن حذف ما جلوی مس رفسنجان در بازی جام حذفی بود که تا حد زیادی به دلیل نبودن کوین یامگا رقم خورد. این بازیکن در طول این مدت که به استقلال آمده جزو نفرات برجسته تیم بوده و در دو سال گذشته هم از مهره‌های اصلی و تاثیرگذار تیم به شمار می‌رفته. قطعاً باید او را مروارید سیاه تیم استقلال نامید چرا که با وجودش یک بخش از کارهای تیم هَندِل می‌شود.

طهماسبی خاطرنشان کرد: به تازگی تصویری از یامگا دیدم که ظاهرا در کشور امارات مشغول تمرین است. او به شدت ثابت کرده که استقلالی است و این موضوع می‌تواند امیدوارمان کند که بعد از بهبودی کامل به لحاظ چشم و بینایی دوباره از فصل آینده در کنار بچه‌های استقلال باشد. او خودش می‌تواند یکی از افراد تضمین کننده قهرمانی و موفقیت استقلال باشد. البته بازیکنان دیگر استقلال هم خوب هستند و امیدوارم همین نفرات تا پایان فصل تیم را به قهرمانی برسانند.

مصاف تیم ملی بیشتر برای هماهنگی خوب بود/ این بازیکن ضامن قهرمانی نکونام بود/ باورکردنی نیست مدیرعامل سرمربی موفق را نخواهد!

طهماسبی همچنین درباره اوضاع و احوال باشگاه و روابط بین خطیر و نکونام گفت: واقعا باعث تاسف است که تیم در چنین شرایط خوبی در حال رسیدن به پایان فصل است اما رابطه خوبی بین مدیریت با کادر فنی وجود ندارد. همه مدیرعاملان از خدا می‌خواهند یک مربی داشته باشند که تا این اندازه خودش را فدای تیم کند و نتیجه هم بگیرد. باورکردنی نیست مدیرعامل سرمربی موفق را نخواهد. اتفاقا همه از خدا می‌خواهند یک مربی داشته باشند که تا این اندازه خودش را فدای تیم کند و نتیجه هم بگیرد ولی باعث تعجب است که همواره از سمت کادر فنی استقلال اخبار و صحبت‌هایی می‌شنویم که مشخص می‌کند رابطه خوبی با مدیریت ندارند.

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: قطعاً برای موفقیت یک تیم همبستگی همه اعضا لازم است اما واقعاً داریم می‌بینیم که در حال حاضر استقلال در شرایط عجیب و غریبی خودش را به سمت پایان فصل می‌برد. امیدوارم وضعیت به گونه‌ای پیش برود که در نهایت همه خوشحال باشند و اینگونه نباشد که ما بعد از هر برد استقلال بگوییم همه استقلالی‌ها از این پیروزی خوشحال شدند جز یک نفر.

فوتبالیست سال‌های گذشته کشورمان همچنین درباره پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل ترکمنستان گفت: برد پرگل مقابل تیم ترکمنستان بیش از هر چیز باعث ایجاد هماهنگی و روحیه بین نفرات تیم ملی شد. امیدوارم تیم ملی در بازی برگشت هم به یک برد خوب دست پیدا کند تا برای بازی‌های خرداد ماه مقابل هنگ کنگ و ازبکستان با آمادگی بالاتری به مصاف رقبا برویم. قطعاً حضور نفرات جوان‌تر در ترکیب تیم ملی می‌تواند ضامن موفقیت این تیم در بازی‌های آینده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    2 3
    نه آقای طهماسبی باید ۵۰ هزار هوادار تیم لنگ، وزیر ورزش، آقا مهدی تاج، آقا خداداد افشاریان، کمیته انضباطی!! آقا محمدحسین میثاقی، و البته آقا مرتضای فنونی زاده را هم به فهرست خودتان اضافه کنید!!
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 0
      افشاریان با شماها نبودند کیسه جااان......
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 0
      ریاضی چند گرفتی جیگر؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    0 0
    اینطور که مشخصه فرهاد و قائدی باهم قراره فصل بعدی بیان........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس