کد خبر 1586644
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
قول طارمی به مدیران اینتر

مهدی طارمی به مدیریت اینتر قول داد در بهترین شرایط بدنی راهی ایتالیا شود.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال ایران که روزهای پایانی حضورش در پورتو را سپری می‌کند به سران اینتر قول داده است در بهترین شرایط بدنی راهی اینتر شود.

طارمی اخیرا معاینات پزشکی خودش را نیز انجام داده تا تمام کارهای مربوط به انتقالش به اینتر را به سرانجام رسانده باشد. بر این اساس ملی پوش ایرانی در تابستان به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر خواهد شد.

طارمی همچنین به سران اینتر اعلام کرده است که در حال یادگیری زبان ایتالیایی است و تمام بازی‌های اینتر و حرکات لائوتارو مارتینس را به دقت زیر نظر گرفته است تا در بدو ورود به این تیم آشنایی خوبی با این بازیکن و مجموعه اینتر داشته باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 3
    تحت هیچ شرایطی نباید این به اینتر بره.نهایتا میره اینتر و همونجا قرضی میدنش بخ یخ تیم داغون پرتغالی
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 3
    صادقانه باید بدونه در حد اینتر و ایتالیا نیست چون اگه فقط دو تا شیرجه بزنه ابروی ایران را برده اونوقت کار نصف و نینه سردار رادهم خراب میکنه و دوتایی بقچه به بعل باید برن تیم درجه سه بازی کنند!!! فوتبالیست اول از همه باید توان حنل توپ داشته باشه دوم صادق باشه!!!
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 4
    تهش به السد قطر یا یکی از تیم های عربستانی میره و دو فصلی پول پارو میکنه و بعدش میاد ایران تیم دولتی پرسپولیس رو میدوشه و بعدش هم از فوتبال خداحافظی میکنه این خط این نشون ، طارمی بازیکن سی و یک ساله و مسن هست و اوج فوتبالش رو گذارنده و از این به بعد وارد دوره افت خواهد شد ، مگر اینکه با دستمزد بسیار پایین به عنوان مهاجم سوم اینتر جذبش کنه که باز هم بسیار بعید هست
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      2 0
      خب رونالدو هم همین مسیر رو داره میره ... طبیعیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس