کد خبر 1586561
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
سفره هفت سین در حرم حضرت رقیه (س)

سفره هفت سین ایرانیان هم‌زمان با آغاز نوروز در حرم دردانه ارباب پهن‌ شد و زائران سوریه با خواندن دعای فرج، سال ۱۴۰۳ را تحویل کردند.

به گزارش مشرق، هم‌زمان با آغاز سال جدید، سفره هفت سین در حرم حضرت رقیه سلام‌الله علیها پهن‌ شد و زائران پس از اذان صبح در این مکان مقدس به زیارت پرداختند.

ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه هم‌زمان با لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ که هم‌زمان با ماه رمضان بود، خادمان حرم ریحانةالحسین به جای توزیع شکلات و شیرینی به زائران گل‌های طبیعی دادند. گروهی از زائران نیز با خواندن دعای فرج برای ظهور منجی عالم بشریت دعا کردند.

ایرانیان حاضر در سوریه در حرم حضرت رقیه سلام‌الله علیها در جوار ضریح دردانه ارباب دست های نیاز را به سوی آسمان بلند کرده و از ریحانةالحسین زیارت کربلا خواستند.

پس از آن هم زائران کنار سفره هفت سین عکس یادگاری انداختند. این در حالی است که سفره‌های رسمی به سوریه هنوز انجام‌نمی‌شود.

سفره هفت سین در حرم حضرت رقیه (س) +عکس

سفره هفت سین در حرم حضرت رقیه (س) +عکس

سفره هفت سین در حرم حضرت رقیه (س) +عکس

سفره هفت سین در حرم حضرت رقیه (س) +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    0 0
    __ بسمه تعالی __ سطل و سیخ و سنگ و سیمان و سبو _ اندکی سیلاب و یک سینی لبو _ در درون سفره ات چین غم مخور __ هفت سین تکمیل کن از کس مبُر __ در درون یک سبد، سندان هم __ احتیاطاََ حفظ کن تا سین کم __ نآید ار سیلاب وسیمانت نبود _ سیلی بر صورت مزن گردد کبود __

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس