کد خبر 1585901
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
علت دفاعی بازی کردن استقلال/ آیا جوان‌گرایی در تیم‌ملی آغاز شده است؟

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد نکونام در فصل جاری بیان کرد: نکونام مربی جوان و پرتلاشی است که با استقلال به دنبال موفقیت است.

به گزارش مشرق، ادموند اختر بازیکن سابق استقلال درباره برد یک بر صفر دیشب (یکشنبه) این تیم مقابل هوادار در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد : استقلال مقابل هوادار به دنبال ۳ امتیاز بود و توانست به این مهم دست پیدا کند. در شبی که همه مدعیان بالای جدول پیروز شده بودند آبی پوشان توانستند صدر نشینی را همچنان حفظ کنند و با روحیه خوب به تعطیلات بروند.

او درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند استقلال دفاعی بازی کرد، افزود: وقتی همه تیم‌های بالای جدول پیروز شده بودند فشار روانی روی استقلال بیشتر بود اما این تیم توانست خیلی زود به گل برسد و ۳ امتیاز را کسب کند. در حال حاضر با توجه به فشردگی امتیازات در بالای جدول مهم برد است.

بازیکن سابق استقلال درباره صدرنشینی این تیم در پایان سال ادامه داد: اتفاق خوبی است که استقلال با وجود تمام مشکلاتی که در طول فصل برای این تیم به وجود آمده بود، توانست بهترین نتایج را کسب کرده و صدرنشین شود. استقلال اگر بتواند تمرکزش را حفظ کند می‌تواند به موفقیت در پایان فصل امیدوار باشد.

اختر درباره عملکرد نکونام در فصل جاری بیان کرد: نکونام مربی جوان و پرتلاشی است که با استقلال به دنبال موفقیت است. کسی فکر نمی‌کرد این تیم با نکونام بتواند در اولین سال چنین نتایجی را بدست بیاورد اما این مربی با تلاش و انگیزه بالا توانست بهترین نتایج را کسب کند. امیدوارم که این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد تا این تیم بتواند قهرمانی را بدست بیاورد.

بازیکن سابق تیم ملی درباره لیست اعلام شده برای دو دیدار مقابل ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ توضیح داد: خیلی از بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند برای اولین بار ملی‌پوش شدن را تجربه می‌کنند. امیر قلعه نویی و کادرش تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را به اردو دعوت کرده است. میانگین سنی تیم‌ملی خیلی پایین آمده است و این یک حسن است که در آینده تیم‌ملی روی به جوانگرایی خواهد آورد.

او درباره دیدار مقابل ترکمنستان نیز گفت: در ظاهر تیم‌ملی بازی آسانی مقابل این تیم خواهد داشت اما نباید این تیم را دست کم گرفت. تیم ملی می‌تواند در ورزشگاه آزادی با تعداد گل‌های فراوان ترکمنستان را شکست دهد و به صعود از این گروه امیدوار باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 0
    یونان هم با بازی دفاعی قهرمان اروپا شد. ولی یکبار برای همیشه....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس