کد خبر 1585898
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

به گزارش مشرق،کانال شهدای ایران در ایتا با انتشار مطلبی با عنوان واشنگتن و گزیده شدن از سوراخ تکراری به گزارش روزنامه الاخبار پرداخته است که دردسر جدید آمریکا در دریای سرخ را تشریح می‌کند:

پس از سال‌ها جنگ نیابتی و شکست کشورهای منطقه‌ای و غربی در برابر یمن، ایالات متحده بار دیگر اشتباه خود را تکرار کرده و با صنعا درگیر شده است.

اینکه واشنگتن فقیرترین کشور عربی را نتوانسته به زانو در بیاورد، لکه ننگ دیگری در کارنامه نظامی این کشور به‌حساب می‌آید اما چالش‌های بزرگ بزرگ آمریکا به سه موضوع تقسیم می‌شود.

  1. اوکراین و اسرائیل، حسابی خزانه دولت بایدن را خالی کرده‌اند، حال یمن و هزینه سنگین رهگیری موشک‌هایش، در حال تحمیل هزینه بسیار سنگینی به ایالات متحده‌ای است که همین چند وقت پیش دولتش به دلیل بدهی در شرف انحلال بود.
  2. دیگر سردرگمی، تسلیحات یمن است که آمریکایی‌ها به‌دنبال شناسایی راه‌های انتقال این تسلیحات و صرف انرژی و زمان برای مقابله با آن هستند.
  3. سوای از این‌ها امکانات ارتش آمریکا در این منطقه پایان یافته است و آن‌ها بیش از چیزی که فکر می‌کردند تسلیحات استفاده کرده و حتی نیروهای مستقر در دریای سرخ، به دلیل کمبودها در استفاده از پهپاد و دیگر مهمات با محدودیت مواجه هستند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمیر IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    امریکا نمیخواد فشار بیاره وگرنه مثل روسیه میری تو مشتش 😉
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش الان خودشون همچین تحت فشارن که نفسشون بالا نمیاد، فشار آوردن پیشکشش!! 🤣🤣🤣🤣🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس