کد خبر 1585741
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸
ترامپ: اگر من انتخاب نشوم، حمام خون در کل کشور به راه خواهد افتاد

در ایران خودمان هم برخی از غربگراها اصرار دارند که تهدید ترامپ را جدی نشان بدهند و مسئولان نظام را بترسانند که با آمریکا کنار بیایند! و به خواسته‌هایش تن بدهند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: ترامپ در جمع هوادارانش گفته است؛ اگر من انتخاب نشوم، در آمریکا حمام خون به راه می‌افتد! و احتمالاً انتخابات دیگری وجود نخواهد داشت!

گفتم: قُمپز در کرده! مگه یادت رفته، وقتی رئیس‌جمهور بود به «نیکی هیلی‌» نماینده آمریکا در سازمان ملل گفته بود باید از من چهره یک انسان غیر قابل محاسبه ترسیم کنی که ممکن است دست به هر کاری بزند! نیکی هیلی در مصاحبه خود گفته بود، ترامپ اصرار داشت که دیگران از او بترسند! و حساب ببرند!

گفت: در ایران خودمان هم برخی از غربگراها اصرار دارند که تهدید ترامپ را جدی نشان بدهند و مسئولان نظام را بترسانند که با آمریکا کنار بیایند! و به خواسته‌هایش تن بدهند!

گفتم: افسر راهنمایی راننده‌ای را متوقف کرد تا به علت سرعت غیرمجاز جریمه‌اش کند. راننده صدایش را بلند کرد و گفت؛ می‌دانی من کی هستم؟! افسر گفت هرکه می‌خواهی باش! باید جریمه‌ات کنم و او را جریمه کرد و بعد پرسید حالا کی هستی؟ یارو که پشم و پیلی‌اش ریخته بود گفت؛ نوکرتم! بند کفشتم و...!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    2 0
    ترامپ دفعه قبلم که رای آورد روی بادی که آمریکا از سال‌های گذشته شده بود خوابید. الان خود ترامپ و بایدن باد آمریکا رو خالی کردن بالاخص بایدن به صورتی خالی کرد که طولانی و باند بود و نادیده گرفتن آن غیر ممکن، لذا آمریکا چیزی براش نمونده که باهاش دیگران رو بترسونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس