کد خبر 1585739
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۹
روزبه چشمی به خط خوردن از لیست تیم ملی واکنش نشان داد

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر کادرفنی تیم ملی احترام می‌گذارم، حتماً بعد از جام ملت‌ها بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که نباشم.

به گزارش مشرق، روزبه چشمی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار گفت: به هواداران و بازیکنان‌مان تبریک می‌گویم. در این مدت بازی‌های سخت و سنگینی را در فاصله ۴ روز انجام دادیم. مسابقات سخت مقابل سپاهان و پرسپولیس جان‌مان را گرفته بود. بازیکنان ما برای این برد زحمت کشیدند و مردانگی کردند و به همه بازیکنان خسته‌نباشید می‌گویم.

وی در واکنش به این موضوع که بعد از دیدار با سپاهان، از استقلال بازی باکیفیتی دیده نشده است عنوان کرد: قطعاً یکسری مشکلات هست که باید حل کنیم، خستگی واقعاً روی بچه‌های ما تأثیرگذار بود. اکثر بازی‌ها را با ۱۱ نفر بازی کردیم و هر ۵ روز به میدان رفتیم. واقعاً روی بچه‌ها فشار بود و در این بازی هم خستگی کاملاً واضح بود. خداراشکر نتایج خوب بود و ان‌شاءالله بعد از تعطیلی دوباره شروع کنیم.

مدافع استقلال در پاسخ به این سؤال که مشکلات مالی هم در این مدت تأثیرگذار بوده است؟ خاطرنشان کرد: مشکلات مالی کمرمان را خرد کرده است، خستگی دویدن‌ها یک طرف و خستگی ذهنی هم یک طرف.

چشمی در واکنش به غیبتش در لیست جدید تیم ملی تصریح کرد: نظر کادرفنی تیم ملی بوده، حتماً بعد از جام ملت‌ها بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که نباشم. برای تیم ملی، بازیکنان و کادرفنی آرزوی موفقیت دارم. همیشه به تصمیم مربیان تیم ملی و باشگاهم احترام گذاشته‌ام.

وی در پاسخ به این پرسش که عدم دعوت او به تیم ملی در راستای جوانگرایی بوده است؟ گفت: من سنی ندارم، الان ۳۰ ساله هستم، اگر سنم بالاست که هیچی. اتفاق افتاده که حدود ۲ سالی مربیان تیم ملی روی من نظری نداشتند، اما تلاشم را کردم و خداراشکر که حداقل یک اتفاق مثبت برای تیم ملی و مردم در جام جهانی رقم زدم. قطعاً بازی بد داشتم ولی لحظه‌های خوبی هم در تیم ملی داشتم. امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم ملی رقم بخورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    4 3
    بهترین بازیمت حال حاضر فوتبال ایران رو دعوت نکرده قلعه نویی بعد اون دو تا پت و مت اتوبوس و لوگوبوس رو دعوت کرده.بعد انتظار داره اط قطر 3تا نخوریم
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 1
      بهترین بازیکن
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 3
      دوکلمه هم ازمادرعروس
  • DE ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    2 2
    با این مربی در پیتی ایران هیچی نمیشه، فقط درجا می‌زنیم مثل همیشه. این الآن تو اوج هست الآن باید بازی کنه ۵ سال دیگه هم میتونه بازی کند،قلعه نوعی خودش یه مربی لازم دارد، بیسواد.
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    1 1
    خودش درست میگه! لیاقتشو نداره
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 0
      حسین اتوبوسی لیاقتشو داره شما هم لیاقتتون امثال حسین اتوبوسه
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    1 2
    آخ کمرتون خم شده؟!! چند میلیارد دیگه بدن بهتون راست میشه؟!
  • US ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 2
    روزبه جان هم سنت بالا است هم در زمین کند و سنگین هستی اما زیاد از خط خوردنت ناراحت نباش چون قلعه نوعی هم که تورا خط زد مالی نیست این آقا از سوی فدراسیون فقط برای این به تیم ملی قالب شد که تاج تمام پول فدراسیون را بابت شکایت ویلموتس آن هم برای سه بازی مربی گری به باد فنا داد و پولی برای خرید مربی درجه یک خارجی تو کیسه فدراسیون نمانده است
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      پس وای به حال فوتبال ملی ایران
  • .. IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    اینم نیس 🙄

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس