مصطفی قنبرپور

مربی اسبق پرسپولیس گفت: هر فوتبال بلدی که بازی پرسپولیس مقابل پیکان را دیده باشد متوجه می‌شود این تیم همه راه‌های مختلف برای شکست دادن حریفش را مورد استفاده قرار داد و نتیجه هم گرفت.

سرویس ورزش مشرق - مصطفی قنبرپور بازیکن و مربی اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره نتیجه رقم خورده بین تیم پرسپولیس و پیکان در چهارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: واقعاً از چنین تیم شایسته و لایقی فوتبالی غیر از این انتظار نمی‌رود. آن زمان که آقای گل محمدی از تیم می‌رفت هم پرسپولیس خوب بود و فقط به خاطر برخی اتفاقات مثل محرومیت‌ها یا مصدومیت‌های بازیکنان در نیم فصل اول نتوانست قهرمان جدول نیم فصل شود که البته اهمیت خاصی هم ندارد. این پرسپولیس تیم پر مهره‌ای است و البته مهره‌هایش همگی با هم هماهنگ هستند.

وی افزود: وقتی آقای گل محمدی رفت و کادر مدیریتی، پس از مدتی سرمربی جدید را انتخاب کرد آرزو کردم که این عزیزان که برای باشگاه استقلال زحمت می‌کشند با انتخابشان شرمنده هواداران نشوند که البته می‌بینیم در حال حاضر شرایط برای تیم خوب است و امیدوارم این روند تا پایان هم ادامه داشته باشد.

مربی اسبق پرسپولیس اضافه کرد: تیم پیکان در دو بازی قبلی خود توانسته بود سپاهان و ملوان را شکست بدهد، دو تیم سرسخت و اصطلاحا چغر. قطعاً سرمربی محترم استقلالی تیم پیکان هم انگیزه‌های زیادی برای شکست دادن یا متوقف کردن پرسپولیس داشت اما واقعاً بچه‌های پرسپولیس گل کاشتند و فوتبال زیبایی را به نمایش درآوردند.

این استقلال امتیاز از دست می‌دهد/ پرسپولیس ثابت کرد لایق قهرمانی است

قنبرپور تاکید کرد: پرسپولیس در این دیدار دو گل زد اما قطعاً می‌توانست لااقل ۴ یا ۵ گل بزند و با دست پرتری زمین را ترک کند که البته همه این‌ها از عوامل زیبایی فوتبال است. توپی که تا آستانه گل شدن می‌رود و گل نمی‌شود شاید ارزش یک گل را داشته باشد و هیجان بازی را زیاد کند. خوشحالیم که بچه‌ها توانستند به موقع گل بزنند و نتیجه درخور توجهشان را بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: شک نکنید این تیم پیکان با این فوتبال خوبی که ارائه می‌کند در پایان فصل جایگاه خوبی خواهد داشت. پرسپولیس تیم بزرگ و قدرتمندی بود که توانست اینگونه از پیکان یک تیم معمولی بسازد و آنها را در زمین خودشان گرفتار کند. شاهد بودیم که پرسپولیس انواع و اقسام روش‌ها را برای رسیدن به دروازه حریف امتحان می‌کرد و خب طبیعتاً موقعیت‌های زیادی هم ایجاد شد.

قنبرپور درباره اینکه آیا این پرسپولیس بخت قهرمانی دارد یا نه توضیح داد: با توجه به شرایط تیم‌های بالای جدول قطعاً پرسپولیس بخت قهرمانی است.با احترام به تیم استقلال باید گفت این تیم در ادامه و تا پایان فصل امتیاز از دست می‌دهد اما شرط قهرمانی برای پرسپولیس این است که دچار اشتباه نشود و تا پایان بدون لغزش حرکت کند در این صورت قطعاً قهرمان می‌شود. ما نباید از رقبای دیگر هم غافل شویم. ما تراکتور را بردیم و با استقلال مساوی کردیم. اگر دیدار ۶ امتیازی با سپاهان را هم با برد تمام کنیم قطعاً بخت قهرمانی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • پیروزی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    13 3
    شتر ذر خواب بیند پنبه دانه به حرف بله ولی عملا این تیم حکومتی با تمام حمایت ها این فصل صدر جدول رو ندیده و نخواهد دید، مشرق لنگی منتشر بفرما یه لحظه یادت بره همه چی رو، فکر کن رسانه ای هستی
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 5
      تاجی حکومتی....هیس
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      1 6
      فعلا که شتر دم باشگاه دوچرخه تمرگیده
  • علی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    10 3
    شتر در خواب بیند پنبه دانه.......هر دفعه یک بازیکن قرمرز از غار در میاد و نظر میدهد
  • کاظم IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    3 9
    استقلال تهران گل می زند دفاع اتوبوسی قطاری می کند و بعد ساق پای بازیکنان تیم ها را نابود می کند. داورها که استقلالی هستند.
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      5 3
      چرا پرسپولیس ده ساله همیشه سرحاله یا قهرمان لیگ‌میشه یا حذفی یا نهایتا دوم؟ خیلی واضحه چون بنیه این تیم حکومتی را با اغاز دولت روحانی و وزارت بابامسعود چنان قوی کردن که این تیم تا ده بیست سال اینده هم کم نمیاره و متزلزل نمیشه و البته به همینم بسنده نکردن و چنان استقلال رو فشل کردن که تیم صدر جدول مجبور جلوی تیم ته جدولی نود دقبقه دفاعی بازی کنه تا جام رو بتوته اینجوری از آن خودش کنه والا جام همیشه ماله پرسپولیسه. زور حکومت البته به سپاهان نرسید چون قدرت اقتثادی خوبی دارن بر همین امسال نقره داغشون کردن و البته کنارش یه امتیازم از چرسپولیس کم کردن که گندش در نیاد. شما برید ببینید رئال و بارسا و یووه و منچسرتسیتی و ... کدوماشون تونستن پنج سال پست سر هم قهرمان بشن فقط یه حکومت میتونه چنین کاری بکنه برای به تیم اقایان پرسپولیسی بهتره دست بردارن از این کامنتهای مظلوم نمایی. هی داور داور نکنید. هیچ داوری حریف حکومت نمیشه
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      2 4
      لعنت بر دو باشگاه مزخرف سرخابی. عامل اصلی بدبختی فوتبال ایران
  • رضا آبی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    3 6
    پنالتی پرسپولیس مقابل پیکان، خطا نبود . اما با نظر ایشون در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس موافقم. استقلال موقعیت های زیادی به تیم مقابل میده و بردهای شکننده ای داره.تیم آقای نکونام بایستی تهاجمی تر بازی کنه.
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      2 4
      قوانین داوری اشتباه،شما درست میگی آقای کولینای کیسه کش و آرش برهانی
  • وحید IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    2 8
    در بازی پرسپولیس استقلال داور دو پنالتی پرسپولیس را نگرفت و داور به استقلالی ها که خطاهای شدید می کردند کارت زرد نمی داد. همه مردم ایران می دانند که فدراسیون فوتبال و داورهای کثیف می خواهند استقلال تهران را قهرمان کنند زیرا بازیهای استقلال بعد از بازی تمام تیم ها برگزار می شود و استقلال تهران نتیجه بازیها را می داند و داور اگر استقلال تهران بازی سختی داشت پنالتی می گیرد تا استقلال تهران قهرمان بشود. فوتبال از مهندسی بالاتر رفته است و به دکتری تبدیل شده است. استقلالی ها در دکتری نابغه هستند.
    • رضا IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      امکان ندارد که خطای پنالتی اتفاق بیافتد و برای تیم لنگ نگیرند تازه در هر بازی هم حداقل یک پنالتی معیشتی برای این تیم منظور می کنند مثل همین بازی با پیکان! البته خب تیم شما به طور واقعی در طول ۶۰ سال گذشته یک نایب قهرمانی در جام ۴ جانبه ولایت را در کارنامه خود دارد
  • کریم IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 6
    دلیل برگرداندن امتیازهای سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران این بود که از استقلال تهران امتیاز کم نکنند. حق سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران بود که اول جدول باشند. استقلالی محترم اول فکر کن و پعد صحبت کن.
    • محمدی IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      3 0
      فدراسیون فوتبال فهمید با کمک داورها امتیاز های زیادی برای قهرمانی تیم های سپاهان و پرسپولیس داده خواست گندش در نیاد از انها امتیاز کم کرد. نمونه ان بازی سپاهان مقابل استقلال که گلی سپاهان زد و صدرد صد خطا بود و بقول خدادعزیزی از کره ماه میشد تشخیص داد که گل خطا بود.سپاهان برد و با این برد جلوی قهرمانی استقلال را گرفتند
    • IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      6 0
      برای خریدن کدوم ستاره باید از استقلال امتیاز کم میکردن اسکل؟کلا این قانون سقف رو گذاشتن تا استقلال نتونه تیمشو تقویت کنه و اگه استقلال قانونو رعایت نکرد 15 امتیاز ازش کم کنن تا نتونه دیگه با لنگ حکومتی رقابت کنه بعد که دیدن استقلال قانونو رعایت کرده و بازیکن قوی نگرفته قانونو کلا برداشتن امایازای بقیه تیمها رو هم بهشون برگردوندن البته از لنگ فقط یک امتیاز کم کرده بودن که بگن ما از تیم حکومتی خودمون هم امتیاز کم کردیم
  • رضا IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    6 1
    البته افتخارات تیم شما در حد تیم تشتک سازی است
  • علی IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    4 1
    این ها را از کجا پیدا می‌کنید باهاشون مصاحبه میکنید🤔
  • IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    5 1
    لنگیا بد فشار میخورن.یه بازی داورا بازیو واسه تیم حکومتی درنیارن اختلاف امتیازی تاج و حکومت بیشتر هم میشه
  • عباس IQ ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    6 1
    شتر در خواب بیند پنبه دانه گی لپ لپ خورد که دانه دانه
  • عباس IQ ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    3 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه گی لپ لپ خورد که دانه دانه
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    4 1
    تیم لنگ حتی اگر قهرمان خم بشود هیچ ارزشی نداره ،
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    4 1
    تو رو خدا عکس اون عنعانی رو ببینید داره قر میده.گوشت تلخی و فساد میباره ازش.به ریش کل مردم ایران میخنده و میرقصه با اون ماشین 100 میلیاردی که بدون گمرکی وارد کرد هر دفعه هم یه گندی بالا میاره و کاری باهاش ندارن یه بار هانوم میبره تو اتوبوس مقدس تیم ملی و فایل صوتیش رسانه ای میشه یه بار الفاظ زننده از دهنش درمیاد و کاری باهاش ندارن این اواخر هم از تو اتوبوس پرید بیرون دو دستی کوبید تو سر هوادار تیم الومینیوم اراک فیلمش هم موجوده و جالبه باز هم کاری باهاش نداشتن.من جای اون هوادار اراکی بودم ازش شکایت میکردم و حقوقی میرفتم جلو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس