بازداشت ۲ کارمند یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از بازداشت دو نفر از کارمندان یکی از ادارات این شهرستان به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مهدی امینی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از بازداشت ۲ کارمند یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

امینی در تشریح جزئیات بیشتر این دستگیری گفت: با تلاش پاسداران گمنام امام زمان عج در اطلاعات سپاه شهرستان ورامین، دو نفر از کارمندان یکی از ادارات که اقدام به اخذ رشوه نموده بودند، حسب دستور مقام قضائی دستگیر شدند.

وی افزود: در حال حاضر، پس از تحقیقات اولیه با دستور مقام قضائی متهمین تحت بازداشت و در زندان بوده و روند تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دست اقدام و تحقیقات می‌باشد. سرهنگ امینی ضمن تاکید برخورد قاطع با فساد مالی در ادارات، به کارکنان و مسئولینی که با اهمال در انجام تکالیف نظارتی خود زمینه بروز این جرایم را فراهم می‌کنند، هشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین عنوان کرد: پیرو قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، با هرگونه ترک فعل مدیران در این خصوص برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    عالی
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 0
    تو همه اداراتی که امکان رشوه خواری هست از این کارمندان هم هست کم هم نیستند.خیلی هم آشکارا طلب رشوه میکنند.بدترین مجارات رو بذا همشون در نطر بگیرید تا کسی حتی به فکرش هم نیفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس