شهردار و یکی از اعضای شورای شهر جنوب آذربایجان غربی دستگیر شدند

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: شهردار و یکی از اعضای شورای شهر جنوب آذربایجان غربی دستگیر شده و تحت نظر مقام قضائی قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، ناصر عتباتی امروز پنجشنبه در این خصوص اظهار کرد: با هماهنگی مدیریت قضائی استان و اداره اطلاعات، شهردار و عضو شورای شهر یکی از شهرستان‌های جنوب استان در حین اخذ رشوه دستگیر و تحت نظر مقام قضائی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: با صدور قرار بازداشت بازپرس رسیدگی کننده این افراد به اتهام اخذ رشوه بازداشت و روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: مبارزه جدی و قاطع با مظاهر فساد به ویژه فساد اداری که موجب بی اعتمادی مردم به دستگاه‌های اداری می‌شود، ادامه دارد و هیچ گونه مماشاتی با خاطیان و متجاوزان به حقوق بیت المال و حقوق عامه مردم پذیرفته نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خان داداش ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    1 1
    قبلاً هم گفتم خودتون با دونه دونه گرفتن خسته نکنید...تقریبا همه شوراها و شهرداری ها و فرمانداری‌ها رو باید بگیرید..برای اثبات کافیه واسه ی کار کوچیک مسیرتون به سمت اونا بیفته..خواهید دید فساد از سیستماتیک هم گذشته به مختاتیک رسیده
    • ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      0 1
      همه چی کامل برسی شده و میشه، شماها از اولش هم تهمت زن بودید
  • ناشناس ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    قبل از تشکیل شورای شهر، شهردار و دستیارانش رشوه می گرفتند، اما بعد از تشکیل شورای شهر اعضای پاک شورای شهر نیز به فساد و رشوه آلوده شدند. خلاصه شهرداری محلی برای ترویج فساد و رشوه بوده و هست و خواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس