.

سناتور آمریکایی با انتقاد از ادامه حمایت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه کمک‌های غذایی به فلسطینیان را فریبکارانه می خواند.

به گزارش مشرق، یک سناتور آمریکایی با انتقاد از ادامه حمایت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه می‌گوید: «ما برای مردم غزه، از آسمان کمک های غذایی پایین می اندازیم و فردای همان روز برای اسرائیل بمب تهیه می کنیم تا غزه را بمباران و نابود کند!»

پیتر ولچ می‌گوید: «ما خواستار کمک‌های بشردوستانه در غزه می‎شویم اما این درخواست چه معنایی دارد وقتی مددکاران و امدادگران در حملات اسرائیل به غزه کشته می شوند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    کاری ندارد، استیضاح کنید؟! اگر می توانید، از پلیدی بایدن و اطرافیان وی سناتور های کثیفی مثل تام کاتن تازه به دوران رسیده، لیندسی گراهام ملقب به لیدی گراهام در آمریکا، و تد کروز پلید پاچه خوار صهیونیست ها چرا لال شدند؟! چون راضی هستند از مسلمان کشی.
  • Puyamotlaq IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    حسبنا الله و نعم الوکیل مرگ بر صهیونیست مردم فریب . چگونه است در طول جنگ جهانی صلیب سرخ جهانی بوجود آمد و گسترش برای تسکین دردهایی بشر پسا جنگ شد و قهرمان های ضد جنگ و کمک رسانی انسان دوستانه همه معنی هایی هستند که طی جنگ های برای بشر معرفی شد و رشد و نمو پیدا شد . حالا شما نماینده مجلس تفکر آمریکایی صهیونیستی چگونه از دنیا خواهید خواست که باور کند نوار غزه منطقه فعال جنگی است جاییکه که فقط و فقط ارتش سفاک رژیم صهیونیستی اشغالگر نژادپرست صهیونیستی نسبت به سایر افراد جامعه اعم از نوزادان که در بیمارستان بستری می باشند و یا زنان و کودکان بی‌گناه که به دستور همین ارتش در یک منطقه جمع شده از زمین و هوا هدف نظامیان قرار داده شده است. به دون شک این فاجعه انسانی تعمدا بوجود می‌آید و بدون شک ادامه پیدا می کند مگر اینکه ضربات مقاومت اسلامی در سرتاسر جبهه دفاعی در غزه محکم تر و تضرر نابود کننده جبهه باطل را به همراه داشته باشد وگرنه چه اتفاقی می افتد؟ ! باقی مانده نوار غزه و رفح تبدیل به جوی خونبار از خون نوزادان و کودکان و زنان فلسطینی ساکن نوار غزه می‌باشند. نصر من الله و فتح قریب مرگ بر آمریکا مردم فریب درود بر رزمندگان اسلام ناب محمدی سلام بر شهیدان مخابره کننده فروپاشی نظام صهیونیستی در فلسطین نوار غزه و تمام جهان پیرامون انسان ها آزاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس