عرضه‌کنندگان کالای قاچاق در فضای مجازی نقره داغ می‌شوند

به گفته سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با عرضه کنندگان کالاهای قاچاق در فضای مجازی مطابق قانون برخورد می شود.

به گزارش مشرق، حمیدرضا دهقانی نیا در رابطه با شیوه مبارزه با عرضه کنندگان کالای قاچاق در فضای مجازی، گفت: براساس هماهنگی هایی که ستاد مرکزی مبارزه با کالای قاچاق و ارز با دادستانی فضای مجازی انجام داده است کار گروهی در این راستا تشکیل شده که به محض شناسایی تار نمای ارائه دهنده کالای قاچاق، تار نما به دادستانی فضای مجازی کشور معرفی می شود.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با کالای قاچاق و ارز اظهار داشت: لذا بعد از شناسایی اقداماتی برای محدود کردن تارنما صورت میگرد و در صورتی که دارنده تارنما دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد، نماد اعتماد از وی گرفته می شود.

وی با بیان اینکه همچنین هشدارهای لازم به دارنده تارنما داده می شود، گفت: بعد از این اقدامات اگر دارنده تارنما دوباره اقدام به عرضه کالای قاچاق کند براساس قانون مبارزه با عرضه کالای قاچاق و ارز با وی برخورد می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    اکثرش لوازم خانگی است وقتی یخچال هیتاچی با ۶۰ میلیون و کولر گری با ۴۰ میلیون میشه واسه چی باید یخچال اسنوا و کولر پاکشوما با این قیمتا خرید باز کنید
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    مقصر تمام این داستانها دولت و تصمیماتش است که البته در جهت منفعت کسانی در داخل همین سیستم است راه لوازم خانگی هم مثل خودرو شد چرا بااینکه میدونستند شکست خورده محض است (بماند که بسیاریش با شناسه کالا و توسط ارگانهایی همین الان وارد میشود و اکثر هم چینی است و قاچاق قانونی است ) گوشی آیفون هم رجیستر نکردند و قاچاق شد همین الان برداشتند نوکیا دکمه ای مونتاژ میکنند ( بماند هم نوکیا هم وزارت صمت جفتشون راضی اند ) منظوربالا این است باید باهم و بااطلاع ما بخورین تکی و جدا نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس