کد خبر 1584745
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
نگرانی تل‌آویو ازشدت گرفتن درگیری‌ها در کرانه باختری طی ماه رمضان

منابع فلسطینی از بازداشت ده‌ها نفر به دست نظامیان صهیونیست طی ساعات گذشته در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، کمیته امور اسرا و آزادگان و باشگاه اسیران فلسطینی به شمار افرادی اشاره کردند که طی ساعات گذشته به دست نظامیان صهیونیست بازداشت شده اند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست از شب گذشته تاکنون ۲۰ فلسطینی را بازداشت کرده اند که در میان آنها اسیران سابق هم به چشم می خورد.

نظامیان صهیونیست در الخلیل، اریحا، قلقیلیه، بیت لحم و قدس اشغالی فلسطینیان را بازداشت کرده‌اند.

اشغالگران در جریان عملیات‌های بازداشت خود به یورش و سرکوب شهروندان، ضرب و جرح آنان و تهدید بازداشت شدگان و خانواده آنها ادامه داده و علاوه بر آن اقدام به تخریب و ویرانی گسترده خانه‌های شهروندان فلسطینی می‌کنند.

کمیته امور اسرا و آزادگان و باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کردند نیروهای اشغالگر صهیونیستی از ابتدای جنگ علیه نوار غزه در ۷ اکتبر تاکنون حدود هفت هزار و ۵۶۵ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.

این تعداد شامل کسانی می‌شود که در خانه‌های خود یا در ایست بازرسی‌ها بازداشت شده‌اند و همچنین افرادی که مجبور شده‌اند تحت فشار خود را تسلیم کنند و همچنین کسانی که به عنوان گروگان در بازداشت قرار دارند.

مقامات تل‌آویو نگران شعله‌ورشدن آتش انتفاضه‌ای دیگر و تشدید درگیری‌ها در کرانه باختری هستند.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس