لبنان از تل‌آویو به شورای امنیت شکایت می‌کند

وزیر خارجه لبنان اعلام کرد که کشورش علیه رژیم صهیونیستی به شورای امنیت شکایت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، «عبدالله بوحبیب» وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان گفت: به شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی به خاطر هدف قرار دادن غیرنظامیان لبنانی در شهر «بعلبک» شکایت خواهیم برد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی اخیرا(هفتم اسفندماه) مناطقی از شهر بعلبک در شمال شرقی لبنان را برای اولین بار هدف قرار دادند.

شبکه الجزیره قطر اعلام کرد که ارتش رژیم اسرائیل برای اولین بار پس از آغاز جنگ علیه نوار غزه در سلسله حملاتی اطراف شهر بعلبک لبنان را هدف قرار داد.

در این پیوند، شبکه العهد نیز گزارش داد که برای اولین بار پس از جنگ علیه غزه، دشمن صهیونیستی در سه مرحله شهر بعلبک را هدف قرار داد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع لبنانی گزارش داد که در این حملات، یک انبار مواد غذایی در دشت «عدوس» در ناحیه «بودای» در غرب شهر بعلبک هدف قرار گرفته شده است.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بارها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس