جزییات ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران جزییات ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، احمد احمدی صدر در نشست خبری اظهار داشت: زاکانی نماینده رئیس جمهور در قرارگاه مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و از برنامه‌های مختلف برای این موضوع استفاده شده است. همچنین از ظرفیت‌های مردمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره‌مند شده‌ایم.

وی افزود: مساله آسیب‌های اجتماعی بسیار پیچیده است و در کشورهای مختلف در حال افزایش بوده و نیاز است پروسه برنامه ریزی شده برای کاهش آن باشد.

احمدی صدر بیان داشت: برآورد پلیس در سال ۱۴۰۰ وجود حدود ۱۹ تا ۲۰ هزار معتاد متجاهر در تهران بود. اکنون بیش از ۲۲ هزار ظرفیت داریم و ۵ هزار ظرفیت خالی است و ۱۷ هزار مورد داخل مراکزاند و ساماندهی این افراد مد نظر است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در مراکز ماده ۱۶ ویژه بانوان معتاد متجاهر ۷۵۰ تخت داریم.

احمدی صدر از اختصاص یاور شهر ویژه افراد دارای زخم باز، مبتلا به بیماری‌های عفونی و مبتلا به ایدز و هپاتیت خبر داد و گفت: ویژه افراد زیر ۱۸ سال و سالمندان و… ظرفیت ایجاد کردیم.

وی گفت: ۱۰ یاور شهر راه اندازی کرده‌ایم و حمایت از دستگاه‌ها انجام ولی وظیفه جمع آوری معتادان بر عهده پلیس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    همشونو اعدام کنید این جماعت اصلاح شدنی نیستند متکدیان هم رو قطع ید کنید
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    زامبی های وحشی و دخترای سیگاری... رو هم جمع کنین. همه جارو به گند کشیدن.
    • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      0 0
      دخترای سیگاری رو اعدام کنید
  • من IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    قابل توجه مسئولین شهرداری : در محله تهران نو . خیابان دماوند .جنب سینما ماندانا خیابان بیهقی روبروی لوازم تحریری یک سری معتاد متجاهر هستند که امان ساکنان محله رو با روشن کردن آتش و پرسه در زباله‌ها و نجاست کردن در پشت درب خانه‌ها و داخل جوی آب، بریده اند. تماس‌های متعدد با پلیس و شهرداری ناحیه تاکنون به جایی نرسیده و همه محل شاکی هستند. شما رو به خدا این‌ها رو جمع کنید و ساماندهی کنید. ممنون از توجهتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس