کد خبر 1584090
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
صعود اولسان به نیمه‌نهایی با فتح جدال نمایندگان کره‌جنوبی

تیم فوتبال اولسان با فتح جدال نمایندگان کره‌جنوبی و برتری مقابل چونبوک موتورز، به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های اولسان هیوندای و چونبوک موتورز از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز سه‌شنبه در ورزشگاه اولسان مونسو با قضاوت علیرضا فغانی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیدار رفت با تساوی یک بر یک همراه شده بود و اولسان با برتری در دیدار امروز، موفق شد در مجموع با حساب دو بر یک از سد چونبوک عبور کرده و راهی نیمه‌نهایی شود. تک گل این دیدار را «سئول یونگ وو» مدافع تیم میزبان در لحظات تلف شده نیمه نخست به‌ثمر رساند.

با این اوصاف اولسان در مرحله نیمه‌نهایی با برنده دیدار یوکوهاما مارینوس ژاپن و شاندونگ چین روبه‌رو می‌شود.

دیدار برگشت یوکاهاما و شاندونگ، در حالی فردا چهارشنبه برگزار می‌شود که یوکوهاما در بازی رفت به برتری دو بر یک رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    در بازی پرسپولیس اولسان هیوندای نفوذی های استقلال در پرسپولیس به پرسپولیس مردمی خیانت کردند. در بازیهای پرسپولیس استقلال داورها از سوی استقلال مشخص می شده است و خواهد شد زیرا استقلال تیم دولتی بوده است و خواهد بود با این وضعیت کثیف در فوتبال ایران فوتبال ایران از ازبکستان عقب تر خواهد رفت. عربها که پیشرفت کردند. کشور ایران جای بی سواد ها است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس