کد خبر 1583465
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۱
کوین یامگا

شاید حساس‌ترین و مهم‌ترین اتفاق مربوط به دربی رفت برای تیم استقلال لحظه به ثمر رسیدن پنالتی کوین یامگا باشد که حالا دیگر در جمع آبی پوشان نیست تا این کار را تکرار کند.

سرویس ورزش مشرق - کوین یامگا بازیکن فرانسوی تیم استقلال در دیدار رفت مقابل پرسپولیس و در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده پایان بازی با به ثمر رساندن ضربه پنالتی حساسی که به دلیل خطای علی نعمتی برای استقلال به دست آمده بود جواد نکونام را از شکست در اولین دربی به عنوان سرمربی نجات داد.

منجی نکونام در دربی برگشت کیست؟ +عکس

جواد نکونام به قدری از این گل خوشحال شد که به سمت نیمکت تیم پرسپولیس رفت و شادی‌هایی را انجام داد که بعد از دربی به شدت مورد انتقاد طرفداران تیم پرسپولیس قرار گرفت.

منجی نکونام در دربی برگشت کیست؟ +عکس

حالا و در آستانه برگزاری دیدار دربی برگشت کوین یامگا به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم قادر به همراهی تیمش نیست و استقلالی‌ها در جمع نفراتشان پنالتی زن مشخصی ندارند تا در صورت به دست آوردن فرصت پنالتی در طول ۹۰ دقیقه دیدار مقابل پرسپولیس از آن به نحو احسن استفاده کنند.

صالح حردانی که در دیدار جام حذفی و در شرایطی کاملاً متفاوت با دربی نتوانست پنالتی استقلال را به ثمر برساند این نگرانی را بین طرفداران استقلال و پیشکسوتان این باشگاه به وجود آورد که مبادا با تکرار چنین فرصتی در بازی برگشت بخت گل زنی به پرسپولیس از دست برود.

منجی نکونام در دربی برگشت کیست؟ +عکس

به یاد داریم که کوین یامگا با یک ضربه پنالتی کاملاً خونسرد آن هم مقابل علیرضا بیرانوند - به عنوان گلر اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان - یکی از مهمترین گل‌های این سال‌های اخیر خودش در ترکیب استقلال را به ثمر رساند که تا مدتی درباره آن صحبت می‌شد.

با توجه به بودن VAR در حاشیه قضاوت دیدار دربی ۱۰۳ و این احتمال که برخی برخوردها از سوی تیم داوری پنالتی گرفته شود باید دید جواد نکونام برای دیدار دربی پیش رو و شرایط مشابه با دربی رفت در صورتی که پنالتی نصیب تیمش بشود چه تدبیری خواهد اندیشید تا چنین فرصت مغتنمی را از دست ندهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    3 6
    شادی جواد لنگیا رو اتیش زدا.هنوز دارن میسوزن خخخخخخخخ
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      2 3
      فینال حذفی پارسال رو یادت هست؟
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      2 1
      همون فینالی که داور اومد تو جشنتون قر میداد؟
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    2 3
    شک نکنید چون تیم کیسه از جام حذفی حذف شد دربی برنده می کنند و قهرمان لیگ می کنند
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      2 2
      میبینم که ترسیدید
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 1
    هر دفعه ناله کردن از فدراسیون و وزارت ورزش باج گرفتن ( 3 امتیاز بازی )
  • وحید IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 1
    همه مردم ایران می دانند به علت اینکه ششتقلالی ها از جام حذفی حذف شدند داورهای کثیف به عمد به کنعانی زادگان کارت زرد دادند و داوران بازی پرسپولیس ششتقلال را ششتقلال تهران مشخص کرده است. فوتبال ایران بسیار بسیار بسیار کثیف کثیف کثیف است. مردم ایران بیدار هستند شما ششتقلالی ها سرتان را زیر برف کرده اید. جاوید پرسپولیس مردمی آریایی ایران.
  • حسینعلی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 1
    بده ب ماشاریپوف
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      بلانکو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس