چالش جدی پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوضاع نابسامان دفاع و دروازه قرمزها

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به مصاف استقلال تهران خواهد رفت که این تیم در این بازی با چالش جدی روبه‌رو خواهد بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیستم رقابت‌های لیگ روز چهارشنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف همشهری خود استقلال تهران خواهد رفت.

پرسپولیس اگرچه در این مدت نتایج قابل قبولی گرفته اما حالا با اتفاقاتی که برای دفاع این تیم پیش آمده، شرایط تغییر کرده است. مرتضی پورعلی‌گنجی مدت‌هاست که به دلیل مصدویت و پارگی رباط صلیبی از ترکیب سرخ‌پوشان دور است و هنوز شرایط بازی برای قرمزها را به دست نیاورده است.

از طرفی نیز گئورگی گولسیانی در دیدار با ذوب‌آهن در هفته هجدهم مجبور به ترک زمین شد تا فرشاد فرجی جایگزین وی شود. این مدافع گرجستانی در دو بازی بعدی پرسپولیس برابر نفت و گاز گچساران و فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت غایب بود و به نظر می‌رسد در دیدار با استقلال نیز حضور نداشته باشد.

همچنین محمدحسین کنعانی‌زادگان دیگر مدافع ملی‌پوش این تیم با کارت زردی که در دیدار با فولاد خوزستان دریافت کرد ۴ کارته شد تا او نیز بازی با استقلال را به دلیل محرومیت از دست بدهد.

با توجه به این شرایط، اوسمار سرمربی برزیلی قرمزها در دیداری که حکم یک بازی ۶ امتیازی را برای او و شاگردانش دارد، شاکله اصلی خود در خط دفاع را در اختیار نخواهد داشت و با توجه به عملکرد این تیم در خط دفاعی به نظر می‌رسد این موضوع می‌تواند سرخ‌پوشان را در دیدار با رقیب دیرینه خود وارد چالش کند.

لازم به ذکر است علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش سرخ‌پوشان بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا تمرکز لازم را ندارد و چندان در قفس توری سرخ‌پوشان مطمئن نشان نداده است. همین نکته نیز می‌تواند برای پرسپولیس در شهرآورد یکصد و سوم دردسرساز شود. این دو موضوع چالش جدی سرمربی پرسپولیس در بازی حساس با استقلال خواهد بود و باید دید چه سرنوشتی در انتظار قرمزها است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    3 1
    مگر تیم لنگ با بازیکنانش نتیجه می گیرد؟! تیم سوگلی وزارت ورزش فقط با دستور از بالا بجای رده 16 لیگ الان در رده دوم است!!
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 0
      کیسه کش حقیر ، مس کرمان دو تا به شما تپوند . پس لال شو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس