کد خبر 1582954
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
حوادث

مرد معتاد که هنگام درگیری خانوادگی در اقدامی جنون‌آمیز با ریختن بنزین روی خودش، همسر و پسر ۷ ساله‌اش را به آتش کشیده بود، باعث مرگ زن جوان شد.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه ۱۷ اسفند گزارش مرگ زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد.

به دنبال گزارش این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و بررسی‌ها نشان می‌داد ساعاتی قبل از مرگ، زن جوان به همراه همسر و پسر ۷ ساله‌اش که دچار سوختگی شده بودند، به بیمارستان منتقل شده بودند. تلاش کادر درمان برای نجات خانواده سه نفری ادامه داشت اما زن جوان به خاطر شدت سوختگی جانش را از دست داده بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد همسر زن جوان اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته و روز حادثه با همسرش دوباره درگیر شده و در اقدامی عجیب، با عصبانیت روی زن و فرزندش و بعد خودش بنزین ریخته و با فندک همه را آتش زده است.

با کمک همسایه‌ها و آتش‌نشانی، زن جوان و همسر و پسرش به بیمارستان منتقل شدند اما زن جوان جان باخت.

بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور ادامه تحقیقات را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 1
    این معتادا چرا زن میگین؟ چرا بهشون دختر میدن؟ بخدا من مهندسم چون خونه ندارم تا حالا جرات نکردم برم خواستگاری ببین چه بکش بکشی راه انداختن اینا
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    مشکل در این است که قانون کشور با طبعیت از قوانین غربی اعتیاد را بیماری می داند و جرم نمی داند . چون زندان ها جا ندارند که زندانی را نگهداری کنیم و بودجه کافی نداریم پس معتادها رها هستند و چون کار نمی کنند باید با سرقت پول هزینه مواد مخدر خود را تامین کنند و اکثر صاحبان اموال هم چون مبلغ دزدی از آنها کم است و دوندگی شکایت بیشتر از پیگیری شکایت برایشان هزینه دارد خیلی از سرقت ها را حتی ثبت هم نمی کنند . برای مثال درب خانه ما دو عدد دستگیره داشت که از جنس برنج بود ولی معتادان هر دو دستگیره را سرقت کردند و یا دریچه های چدنی فاضلاب ها و ...که سرقت میشود دود میشود و به هوا میرود . اما اگر برای هر معتادی یک دوره زمانی تعیین کنیم و در صورت اینکه او ترک نکرد به تبعید در بیابان ها گرم و خشک با روزانه یک وعده غذا و آب بفرستیم تا بمیرند خسارتی که به جامعه می زنند کمتر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس