کد خبر 1582950
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
بیک‌زاده: خریدهای پرسپولیس بهتر از استقلال بودند/ خطیر و نکونام کوتاه نمی‌آیند

یک بازیکن پیشین استقلال درباره مقایسه خریدهای استقلال و پرسپولیس در نیم فصل بیان کرد: خریدهای پرسپولیس تاثیرگذاری بیش‌تر و بهتری دارند.

به گزارش مشرق، هاشم بیک‌زاده، بازیکن پیشین استقلال درباره برتری این تیم مقابل استقلال خوزستان در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در نیمه اول توانست روی تیزهوشی به گل برسد و تا پایان بازی هم آن را حفظ کند و یک ۳ امتیاز با ارزش را به‌دست بیاورد. البته این را هم بگویم که بازی در نیمه دوم بیش‌تر در اختیار استقلال خوزستان بود و استقلال بیش‌تر در فاز دفاعی بود. این ۳ امتیاز اقتصادی خیلی پیش از داربی به استقلال از لحاظ روحی و روانی کمک خواهد کرد. مهم‌ترین مساله این بود که هیچ بازیکنی هم از تیم اخطار نگرفت تا تیم با تمام توان در داربی ظاهر شود.

او درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه داربی گفت: به نظرم بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود زیرا هر دو در کورس قهرمانی هستند و به این برد نیاز دارند. هر تیمی بتواند در این بازی برنده شود قدم بلندی را برای قهرمانی خواهد برداشت زیرا این بازی ۶ امتیازی است.

بیشتر بخوانید:

هزینه سرسام‌آور ستاره‌ای که یک فصل برای استقلال بازی کرد

این بازیکن پیشین استقلال افزود: پیروزی در داربی از لحاظ روحی و روانی خیلی به تیم برنده کمک خواهد کرد و تجربه نشان داده هر تیمی در این بازی ببازد هفته بعد از این بازی هم درگیر مسائل حاشیه‌ای خواهد بود و زمان می‌برد تا تیمی بتواند دوباره خودش را ریکاوری کند.

بیک‌زاده درباره مقایسه خریدهای استقلال و پرسپولیس در نیم فصل بیان کرد: خریدهای پرسپولیس تاثیرگذاری بیش‌تر و بهتری دارند. شما اورونوف را ببینید؛ این بازیکن خیلی سرعتی‌تر و تکنیکی‌تر از ماشاریپوف است و نمی‌دانم چرا استقلال این بازیکن را جذب نکرد. البته درباره ماشاریپوف باید بگویم به نظر می‌رسد در پست تخصصی خودش بازی نمی‌کند زیرا او بیش‌تر در تیم‌های قبلی وینگر بوده است؛ اما به هر حال نظر کادرفنی و سرمربی تیم است.

او درباره این که خیلی‌ها معتقدند برنده داربی قهرمان احتمالی لیگ برتر خواهد بود؟ ادامه داد: چنین نظری را قبول ندارم زیرا بعد از این بازی هنوز ۹ هفته از لیگ باقی می‌ماند و در واقع ۲۷ امتیاز و اتفاقات زیادی در این بین خواهد افتاد. سپاهان قهرمانی نیم فصل می‌شد اگر بازی عقب افتاده‌اش را برنده می‌شد؛ اما حالا ۷ بازی پشت سر هم باخت آورده است و ممکن است این اتفاق برای تیم‌های بالانشین فعلی لیگ هم بیفتد.

اختلاف خطیر و نکونام ؟ بازیکن پیشین استقلال در این باره پاسخ داد: این مساله اپیدمی شده است و در این باره صحبت نکنیم بهتر است. هیچ کدام هم کوتاه نمی‌آیند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 1
    همیشه همین بوده. استقلال با این وضعیت جذب بازیکن شق القمر کرده رفته صدر
  • رضا IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 1
    اولا که تیم شما تیم سوگلی وزارت ورزش است و طبیعی است که همه جوره هوایش را دارند. ثانیا به نظرم بهترین خرید تیم لنگ علیرضا بیرانوند است که بیشتر از زنبور عسل تمایل به گل خوردن دارد!!
  • مهشید IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 2
    تهرانی ها ورزشگاه آزادی داورهای استقلالی را به آتش بکشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس