حمله جدید رژیم صهیونیستی به صف دریافت‌کنندگان کمک در غزه

بر اثر امدادرسانی هوایی غیراصولی به فلسطینیان در نزدیکی برج‌های مسکونی فیروز در غزه و سقوط صندوق‌های کمک‌ها بر سر مردم، ۲ فلسطینی به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طلا US ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    خوبه برای ایرانیانی که چشم به دستهای امریکا دوختند که بیایند و انها را از دست اخوندها نجات دهند چگونه قرار هست نجات یابند. صد بار می بینند باز ادم نمی شوند و یادشان می رود.
  • Puyamotlaq IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    حسبنا الله و نعم الوکیل مرگ بر آمریکا مردم فریب از طرفی لابی صهیونیستی در کار برآورد نظامی برای کشتار زنان کودکان در نوار غزه است و از طرفی میلیاردها دلار کمک به نتانیاهو می شود و حالا برای ساکت کردن میلیاردها مسلمان روزه‌دار در آستانه ماه مبارک رمضان اقدامات فریبکارانه را در نظر گرفته است نظامیان جنایتکار رژیم صهیونیستی در حالی دست به کشتار مردم بی گناه و نوزادان در نوار غزه زده اند که بیمارستان ها که نیاز پایه ای جامعه بشری است یکی پس از دیگری به ویرانه تبدیل شده است نبود امکان حیات در نوار غزه به اوج خود رسیده است و حال که : میلیارد ها روزه دار رمضان المبارک را در حالی روزه می گیرند که برادران و خواهران مسلمانشان در نوار غزه به همراه کودکان و نوزادان روزانه با خطر مرگ ناشی از گرسنگی و تشنگی دست و پنجه نرم می کنند و بدون شک این گناه نابخشودنی است که با روزه‌داری در ماه مهمانی خدا تبدیل به قتلگاه روزه داران توسط نظامیان نژادپرست اشغالگر قدس شریف شده است . و این یعنی میلیاردها انسان مسلمان از خدا و به دستور خدا خواستار پایان بخشیدن به این همه جنایتگری توسط استکبار جهانی آمریکایی و نتانیاهو و متحدانش هستند به دون شک این جنگ تبدیل به نبرد حق و باطل شده است و تمامی آزادگان جهان بالاخص مسلمانان و مسیحیان و یهودیان طرف نوزادان و کودکان نوار غزه هستند و خواستار برخورد محکم با عاملان جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت هستند. نصر من الله و فتح قریب مرگ بر آمریکا مردم فریب .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس