کد خبر 1582633
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
رکورد نکونام و ویرا بهتر می شود؟

پرسپولیس و استقلال در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر حریفان خوزستانی خود را شکست داده بودند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در اهواز با دو گل از سد فولاد گذشت و استقلال هم در تهران توانسته بود با یک گل استقلال خوزستان را شکست بدهد.

حالا سرخابی‌ها به دنبال تکرار پیروزی‌های دور رفت هستند تا موقعیت خود را در جدول رده‌بندی بهتر کنند.در آستانه دربی حساس پایتخت پیروزی احتمالی آنها مقابل نمایندگان خوزستان به نوعی لازم و روحیه بخش خواهد بود.

اوسمار ویرا در صورت پیروزی مقابل فولاد خوزستان صاحب رکورد ۴ پیروزی پی در پی در لیگ برتر و جام حذفی می‌شود و جواد نکونام هم می‌تواند با پیروزی احتمالی مقابل استقلال خوزستان امتیازات تیمش را به عدد ۴۲ در پایان هفته نوزدهم برساند که رکورد جدیدی برای استقلالی‌ها محسوب می‌شود.

نکونام خوب می‌داند که تیمش بعد از شکست در جام حذفی نیاز مبرم به این پیروزی دارد و از طرفی باید با شرایط روحی بهتری به مصاف پرسپولیس برود.

ویرا هم که تا حد زیادی اعتماد هواداران پرسپولیس را جلب کرده فقط به پیروزی خانگی مقابل فولاد خوزستان فکر می‌کند و البته نگران بازیکنان سه اخطاره تیمش هم هست.نگرانی مشترکی که جواد نکونام هم دارد.گفتنی است این هفته سپاهان هم در خانه به مصاف پیکان می‌رود و حداقل روی کاغذ از شانس پیروزی بالایی برخوردار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس