پیام انصارالله به القسام درباره کشتی توقیف‌شده رژیم صهیونیستی

یکی از فرماندهان گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد که انصارالله یمن با ارسال پیامی اطلاع داده که تصمیم‌گیری درباره کشتی توقیف‌ شده اسرائیلی را به القسام واگذار کرده است.

به گزارش مشرق، یکی از فرماندهان گردان‌های القسام تاکید کرد: انصارالله نظر ما را درخصوص میانجی‌گری‌ها برای آزادسازی خدمه کشتی توقیف شده خواسته است.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، وی در ادامه گفت: «انصارالله تاکید کرده هرگونه تصمیمی درخصوص کشتی توقیف شده و خدمه آن به‌صورت انحصاری با گردان‌های القسام است.»

این فرمانده القسام تاکید کرد که نبرد در دریای سرخ تا زمان توقف حملات و لغو محاصره اعمال شده علیه غزه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین اظهار داشت: «ارتباط و هماهنگی میان گردان‌های القسام، جبهه‌های لبنان، یمن و عراق از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی ادامه دارد.»

وی همچنین گفت: «تمامی جبهه‌های محور مقاومت تصمیمی مبنی‌بر تداوم نبرد تا زمان توقف حملات علیه نوار غزه گرفته‌اند.»

این فرمانده القسام تصریح کرد: «آمریکا به‌طور مستقیم و از طریق واسطه‌ها تلاش کرد تا به صورت جداگانه نبرد در هر جبهه را متوقف کند اما این تلاش‌ها با شکست مواجه شد.»

در همین رابطه، نصر الدین عامر، معاون رئیس مرکز اطلاع‌رسانی انصارالله نیز در این باره خاطرنشان کرد: «در خصوص خدمه کشتی توقیف شده اسرائیلی، با القسام هماهنگی کاملی وجود دارد.»

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در ۳۱ اکتبر و انجام ده‌ها عملیات پس از آن، تلاش‌های آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ ناکام گذاشته و این عملیات حتی از ناکام گذاشتن این تلاش‌ها فراتر رفته و صنعا در پی حماقت ائتلاف آمریکایی با انجام حملات به مناطق مختلف یمن، اهداف خود را گسترش داده و حالا کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را نیز شامل شود.

کارشناسان در این باره معتقدند که عملیات بی‌سابقه ارتش یمن علاوه بر اینکه مانع از تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد، توان نظامی را نشان داد که واشنگتن از آن بی‌اطلاع بود و در واقع معادلات آن را به هم ریخت.

علی‌رغم اصرار صنعا برای تحمیل محاصره دریایی بر رژیم صهیونیستی تا پایان محاصره و تجاوزات غزه و هدف قراردادن کشتی‌های این رژیم و کشتی‌های آمریکا و انگلیس در نتیجه حماقت آنها با حمله به یمن، اما بر حفظ امنیت ناوبری دریایی برای دیگر کشتی‌ها تأکید دارد و اظهارات مقامات آن گواه این نیت است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    4 2
    یه مرد پیدا بشه و مخازن آمونیاک رژیم کودک کش اسرائیل رو منفجر کنه انتقام خون هزاران زن و کودک بی پناه رو کی باید بگیره
  • Amir Navid IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    1 1
    امیدوارم گردانهای قسام و حماس و سایر گروهای فلسطینی ارزش فداکاری یمنی ها ، حزب ا... و ایران و تمام گروهای مقاومت شیعه را بدانند و فراموش نکنند. امیدوارم ماجرای کمک حماس و.... فلسطینی به عربستان موقع بمباران یمن و جنگ علیه دولت بشار اسد را شاهد نباشیم و تمام مسلمانان به وحدت برسند
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    2 3
    اخی انصارالله فکر میکنه برای اسلام داره می جنگه
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    3 2
    احسنت بر شما پیروان یمانی
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    2 1
    باید برای همیشه شریان حمل و نقل رزیم نجس و کودک کش یهود از بابالمندب گرفته شود .
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 0
    کارتان حرف نداره، گروه های مقاومت در یمن و عراق و لبنان و سوریه از پشتوانه ملی در کشورهای خود برخوردارند، علمای محترم اهل تسنن در کشورهای مصر و اردن و سعودی و دنبالچه هایش حکم جهاد را برای جه وقتی گذاشته اند؟!!
  • بختیاری IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 0
    کدخدای تروریست وحشی که با یک بمب میتونستی دل خیلی ها رو خالی کنی و افرادی که همیشه مقابل دشمن زانو زدند و سینه خیز کنی، میبینی عزیزان یمنی و لبنانی و عراقی و... که خواب از چشمان کثیف شما گرفتند دست پرورده وتجهیز شده توسط دلاورمردان ایران زمین هستند.وای به حال و روز شما و اسقاطیل بزدل خوک صفت اگر ایران وارد معرکه شود.! همراه با عاشقان نیویورک و ترسوهای عشق علیا حضرت ملکه گور به گور شده از ترس خواهید مرد(خوشبختانه کاره ای نیستید که در دفاع از قبله آمال و آرزوها استعفا بدید😁😂 ) ،ترسوهای نون به نرخ روز خور بیچاره، بهار کدخدایی گوارای وجود کنار استخر و کنار جهنم و.../// لعنت به همه وطنفروشان خائن از زبان بلد پررو تا بیسواد تازه به دوران رسیده که دردوبلای تمام محور مقاومت بر سر خودش و پسرش(حمید فرخ نژاد و پسرش در سرزمین رنگین کمانی قوم لوط در خدمت کدخدا)
  • Puyamotlaq IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 0
    نصر من الله و فتح قریب مرگ بر صهیونیست مردم فریب .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس