کد خبر 1582230
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
ترقه

سازمان اطلاعات پلیس تهران از پلمب دو انبار حاوی مواد پیش ساز نارنجک‌های دست‌ساز و کشف نزدیک به ۴۳ تن اکلیل سرنج و پودر آلومینیوم خبر داد.

به گزارش مشرق، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در آستانه چهارشنبه‌سوری اعلام کرد:‌ روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران گزارشی مبنی بر تهیه و تولید مواد پیش سازمواد منفجره و محترقه در انبارهایی واقع در شورآباد کهریزک دریافت کردند که با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

در همین راستا نیز تیمی از ماموران پلیس اماکن پس از شناسایی انبارهای موصوف و هماهنگی با مرجع قضائی ابتدا به یکی از این انبار ها اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۳۵ تن و ۵۲۵کیلوگرم اکیل سرنج شدند. در ادامه از انبار دیگر که منتسب به مالک همین انبار بود نیز بازدید شد که در جریان آن مقدار هفت تن و ۴۵۰ کیلوگرم از مواد پیش ساز موصوف کشف و توقیف شد.

برابر اعلام پلیس پایتخت در مجموع از هر دو انبار مذکور ۴۲ تن و ۹۷۵ کیلو گرم اکلیل سرنج و پودر آلومینیوم کشف شد. هر دو انبار نیز تا زمان تعیین و تکلیف پرونده قضائی پلمب و مواد کشف شده توقیف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    یا ابلفضل، 43 تن XD جشن سال نو خورشیدی چینی ها رو ببنید، بعد مال خودمونو ببینید. انگار ملت دارن برا جنگ جهانی سوم آماده میشن XD
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    1 0
    باید قانون گذار مجازات سنگینی برای کسانی که در زمینه خرید و فروش این مواد فعالیت میکنند وضع کند.
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    مصادره و فروش و استفاده در امور صنعتی مجاز این گونه مواد به نفع آسیب دیدگان این حوادث باید مد نظر قرار گیرد. همچنین هر کسی در این حوزه فعالیت غیر مجاز داشته باشد باید به میزان خسارت وارده به مردم و اموال عمومی غرامت پرداخته و علاوه بر پرداخت جریمه . احکام بازدارنده را تحمل کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس