کد خبر 1582
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۵

سفير جمهوري اسلامي ايران در ايتاليا از لغو حکم بازداشت خانگي خبرنگار صدا و سيماي جمهوري اسلامي در رم خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزي خبر از رم، "سيد محمد حسيني" سفير جمهوري اسلامي ايران در ايتاليا در گفت و گو با حميد معصومي نژاد، خبرنگار صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، ضمن تبريک ميلاد با سعادت امام زمان(عج) به هموطنان گرامي، اعلام کرد به دنبال پيگيري هاي انجام شده، دادستاني ميلان، حکم بازداشت خانگي خبرنگار صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در ايتاليا را لغو کرد.
"آرماندو اسپاتارو"، دادستان ميلان امروز حکم لغو حبس خانگي معصومي نژاد را امضا کرد و اين حکم به تاييد خانم کيارا والوري بازپرس دادگاه ميلان نيز رسيده است.
بر اساس اين حکم معصومي نژاد مانند گذشته و ديگر شهروندان، از آزادي انجام فعاليتهاي روزمره و کاري خود برخوردار خواهد شد ولي بدون اطلاع مقامات قضايي نبايد خاک ايتاليا را ترک کند."
حسيني افزود: دادستاني ميلان قرار است تا آخر وقت امروز اين حکم را از طريق پليس به معصومي نژاد ابلاغ کند.
حسيني در پايان گفت: هر چند حکم امروز به معناي بسته شده پرونده خبرنگار صدا و سيما در ايتاليا نيست، اما گامي مثبت در پايان گرفتن اين ماجرا به شمار مي آيد.
پليس مالي ايتاليا 12 اسفند ماه سال گذشته خبرنگار صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران را به اتهامات واهي بازداشت کرد.
در 10 ارديبهشت 1389 وضع بازداشت وي به حبس خانگي با اجازه حضور در محل کار وي در کانون مطبوعات خارجي در رم تبديل شد و وي به مدت 3 ماه در حبس خانگي با اجازه فعاليتهاي خبري در کانون مطبوعات خارجي بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس