کد خبر 1581741
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
استقلال به اشتباهات فردی بازیکنانش باخت

بازیکن سابق استقلال درباره حذف این تیم از جام گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و به هر حال این مسابقات برای استقلال به پایان رسید و این تیم باید خودش را برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده کند.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی درباره شکست این تیم مقابل مس رفسنجان در جام حذفی اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در ترکیب استقلال نسبت به بازی‌های قبلی به وجود آمده بود خیلی‌ها از ترکیب این تیم تعجب کرده بودند. نفراتی چون مهدی‌پور، ابوالفضل جلالی و بلانکو نیمکت‌نشین شده بودند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه استقلال چند هفته با ترکیب ثابت با میدان رفته بود در نیمه اول سردرگم بود و دیدید که اشتباهات زیادی هم در خط دفاع وجود داشت البته خط دفاع همان بازیکنان همیشگی بودند و فقط به جای ایمان سلیمی کادر فنی از وجود مرادمند در ترکیب تیم استفاده کرد. به نظرم کادر فنی قصد داشت با این تغییرات بیشتر بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

بازیکن سابق استقلال درباره از دست رفتن پنالتی این تیم هم گفت: به هر حال پس از غیبت یامگا از حضور در ترکیب استقلال پنالتی‌زن تیم باید تغییر می‌کرد. اگر این پنالتی گل می‌شد، شرایط و روند بازی تغییر می‌کرد. به هر حال یامگا بازیکنی بود که با اعتماد به نفس خاصی پشت توپ قرار می‌گرفت و دیدید که در داربی در آن دقایق پایانی و حساس پنالتی را گل کرد.

بیشتر بخوانید:

قول حسینی به هواداران استقلال پس از حذف

عالمی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم کاد فنی دست به تغییرات زد و بازیکنان اصلی را به زمین فرستاد اما باید قبول کنیم مس رفسنجان انگیزه‌های فراوانی برای این بازی داشت. البته به نظرم گل دوم مس رفسنجان آفساید بود و کارشناسان باید در این باره نظر بدهند. مس رفسنجان هم در دفاع و هم در خط حمله بسیار با برنامه ظاهر شد. باید بگویم استقلال به اشتباهات فردی بازیکنانش باخت.

او درباره عملکرد منتظر محمد در این بازی بیان کرد: منتظر محمد بازیکن باکیفیتی است و دیدید چقدر خوب بازی کرد. تا جایی که می‌دانم او قرضی به مس رفسنجان رفته و در صورت بازگشت به تیم خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که در ابتدای فصل از تیم رفت.

بازیکن سابق استقلال درباره حذف آبی‌پوشان از جام حذفی گفت: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و به هر حال این مسابقات برای استقلال به پایان رسید و این تیم باید خودش را برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده کند.

عالمی درباره اینکه آیا این شکست در داربی تاثیرگذار خواهد بود، گفت: داربی یک بازی خاص است و باید بگویم تاثیرش را از لحاظ روحی و روانی روی تیم خواهد گذاشت. استقلال صدرنشین جدول لیگ برتر است و قطعا با درایت کادر فنی شرایط تغییر خواهد کرد و انشاءالله بهترین نتیجه را در داربی خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پیام IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    10 8
    استقلال بدون کمک داورها و فدراسیون در طی دوسال در لیگ دسته یک بازی خواهد کرد. این تیم انگل فوتبال ایران است
    • رضا IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      8 5
      این موارد که می فرمایید در مورد تیمی مصداق دارد که درایران به عنوان تیم لنگ شناخته می شود!!
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      1 0
      تیم حکومتی لنگ وجنابعالی هستی که سالهاست چسبیده به بیت المال
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      1 0
      تیم حکومتی لنگ وجنابعالی هستی که سالهاست چسبیده به بیت المال
  • رضا IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    7 8
    دلیل باخت استقلال فقط ناداوری بود و بس!! امیدوارم فدراسیون لنگ روز قیامت بتواند از عملکردش دفاع کند!
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      1 0
      درود بر شرفت دقیقا.یه همچین داوری ای علیه لنگ شده بود الان کل رسانه ها داشتن ازش حرف میزدن و داورو مادام العمر محروم میکردن
  • تبریز IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    7 4
    انصافاً مس تیم قدری بود و بنده از اول با مربیگری آقای نکونام مخالف بودم او نمی تواند این کار را انجام بدهد با اخلاق گندش ، گند زده به تیم ... یک استقلالی تمام عیار هستم ولی باید انتقاد سازنده کرد...
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      1 0
      لنگی گری از سر و روت میباره
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    6 5
    لیاقتشون همینه دیگه
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    2 1
    کی قرار این تیما خصوصی بشه بدید به ایرانسل همراه اول چرا دولت خودش خلاص نمیکنه
  • محمد IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 1
    شما دو تا کارشناس داشتین که دم به دقیقه مصاحبه میکردن.... نوری و فنونی کجا جیم شدن😂😂😂😂😂😂
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    محرم نوید کیا مرد بی ادعا اما بسیار کاربلد و باهوش فوتبال ما تنها دلیل شکست سنگین استقلال بود، اگر بازیکنان مس خود را باور داشتند میتوانستند 5 یا حتی 6 گل بزنند. حیف که در فوتبال ما صلاحیت فنی کافی نیست باید قالتاق و قلدر و چماق بدست باشی تا انضباط تیمی ایجاد کنی. مگر بخاطر همین نبود که اسکوجیج را اخراج و کیروش را آوردن، و 6 تا هم خوردن.
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    1 0
    تنها دلیل باخت تاج داور بازی بود که البته مامور بود و معذور
  • محمود صیادی هستم از زیباکنار خشک استطخ IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    1 0
    استقلال تیم محبوب من انشاالله قهرمانی لیگ همه را خوشحال می کنن ما باید محکم قدم برداریم واین باخت فراموش کنیم به امید قهرمانی
  • بینام IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 1
    تنها دلیل باخت پارچ آبی بی لیاقتی نکومال و کیسه کشا بود خدا ایران را از این تیم انگل نجات دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس