کد خبر 1581716
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
قربانی: شکست خوردیم اما تجربه کسب کردیم/ برای استقلال آرزوی موفقیت دارم

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: آنچه در بازی امشب رقم خورد برای ما تجربه‌ای ارزشمند بود.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی بعد از شکست ۳ بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران گفت: آنچه در بازی امشب رقم خورد برای ما تجربه‌ای ارزشمند بود و در این دیدار اختلاف لیگ برتر و لیگ یک را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: تیم نفت و گاز گچساران تیمی است که به زمان و کار بیشتر نیاز دارد، آنطور که می‌خواستیم بازی نکردیم اما بدون شک درس‌هایی گرفتیم که در آینده به کمک ما خواهد آمد. در این بازی در برخی از صحنه‌ها بازیکنان من خودشان را روی زمین می‌انداختند که داور هم به درستی دستور به ادامه بازی می‌داد اما در لیگ داوری متفاوتی را شاهد هستیم. ما در زمینی تمرین و بازی می‌کنیم که خشک و مانند برهوت است اما امشب در زمینی بازی کردیم که مطابق با استانداردهای روز است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در واکنش به شرایط تیمش گفت: در این مدت بچه‌های ما فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و حتی این فرصت را داشتیم تا مدعی صعود به لیگ برتر باشیم. شرایط خوب است و نظم خوبی در باشگاه دیده می‌شود.

قربانی در خصوص حریف امشب خود یادآور شد: پرسپولیس و استقلال همیشه مدعی قهرمانی هستند. تیمی که ما برابر آن بازی کردیم بازیکنان خوبی دارد و کادر فنی جدید هم تغییراتی در سبک بازی آنها ایجاد کرده است. در مورد استقلال هم باید بگویم هرچند آنها از جام‌حذفی کنار رفتند اما الان تمرکزشان روی لیگ برتر است و امیدوارم قهرمان شوند.

وی یادآور شد: دو بازیکن بومی ما به تیم‌های لیگ برتری اضافه شدند که امید علی‌پور و رضا سلطانی هستند. باشگاهی مثل فولاد خوزستان آکادمی قوی دارد و هر ساله بازیکن به تیم بزرگسالان خود اضافه می‌کند و تا این آکادمی‌ها فعال نباشند نمی‌توان از مربی انتظار داشت تا از نفرات بومی استفاده کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    1 3
    ادم وقتی مربی تیمی هست حالا هر تیمی و هر لیگی ،نباید ارزوی قهرمانی یکی دیگه رو بکنه.
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      0 0
      حالا تو چرا فشاری شدی؟ باز این خوبه مربیای لنگی علنا جلوی لنگ وا میدن
  • محسن IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    1 0
    بعنوان یه پرسپولیسی واقعا از شخصیت و متانت اقای قربانی خوشم میاد.جنتلمن و با کلاس
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    وقتی قرار بر اینه که یه تیمو با داوری بکشن بالا کاری از دست پیروز قربانی و بقیه برنمیاد.قراره لنگو قهرمان کنن بگن دیدید بدون یحیی هم لنگ قهرمان میشه و یحیی نقشی تو قهرمانیای لنگ نداره.انگار ما نمیدونیم یحیی نقشی تو قهرمانیای لنگ نداشته و همش از بالا مهندسی شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس