کد خبر 1581640
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جمعیت دفاع از ملت فلسطین مطلبی درباره تعداد بالای نظامیان آمریکایی کشته شده در غزه منتشر کرد و نوشت:

گزارش روزنامه واشنگتن پست در مورد تعداد بالای نظامیان آمریکایی کشته شده در جنگ غزه که بعضی از آن‌ها دارای تابعیت اسرائیلی نیز هستند، جنجال گسترده‌ای به پا کرده و سوالاتی را در مورد حجم مشارکت آمریکا در این جنگ ایجاد کرده است.

واشنگتن پست در این گزارش آورده است که هزاران آمریکایی و آمریکایی ـ اسرائیلی در جنگ علیه غزه شرکت دارند.

این روزنامه اشاره کرده با وجود اینکه آمریکایی‌ها کمتر از 2 درصد از جمعیت "اسرائیل" را تشکیل می‌دهند، اما 10 درصد از مجموع کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله زمینی به غزه نظامیان آمریکایی هستند.

روزنامه مذکور به نقل از سفارت آمریکا در قدس اشغالی آورده است که حداقل 23 آمریکایی که در پلیس و ارتش رژیم صهیونیستی عضویت داشتند، در ماه‌های نخست جنگ در غزه کشته شدند.

واشنگتن پست با 3 خانواده آمریکایی که فرزندانشان به عنوان نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه کشته شدند، مصاحبه کرده است.

گزارش واشنگتن پست در مورد تعداد بالای کشته‌های آمریکایی جنجال گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

جیمز زعبی شخصیت آکادمیک آمریکایی که اصالتی لبنانی دارد این سوال را مطرح کرده که آیا هیچ محدودیتی در مورد مشارکت شهروندان آمریکایی در جنایات جنگی ارتشی بیگانه در غزه وجود ندارد؟

زعبی در یادداشتی در شبکه ایکس بیان کرد که شهرک‌نشینان اسرائیلی زیادی هم هستند که تابعیت آمریکایی دارند و علیه فلسطینیان دست به جنایت می‌زنند.

یک شهروند آمریکایی به نام نوال نیز در مصاحبه با واشنگتن پست گفته که هر روز بیشتر مشخص می‌شود که چرا آرون بوشنل نظامی سابق آمریکایی اقدام به خودسوزی کرد.

روزنامه نیویورک تایمز سه شنبه گذشته در گزارشی به نقل از یکی از دوستان بوشنل آورد که او اطلاعاتی محرمانه را در مورد حضور نیروهای آمریکایی در غزه برای کشتار فلسطینیان در اختیار او قرار داده است.

بسیاری از فعالان در شبکه‌های اجتماعی خواستار محاکمه آمریکایی‌هایی شدند که در جنگ در غزه مشارکت دارند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    3 0
    خطاب به اسراییل.میگوییم . حرومی های اسراییلی مگر اینکه دستمان . بهتان . نرسد.. تفکر و وجودتان را ریشه کن و قلع و قمع . میکنیم .
  • IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    خود سربازان اسرائیلی سربازان آمریکایی را می کشند. آمریکایی ها به معنای واقعی خرند.
  • Puyamotlaq IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    حسبنا الله و نعم الوکیل مرگ بر آمریکا مردم فریب . نصر من الله و فتح قریب مرگ بر صهیونیست مردم فریب حالا که به ماه مبارک رمضان رسیدیم شهدا خردسال و نوزادان در نوار غزه هیچ خوراک و پوشاک مناسبی ندارند آنها بر اثر تشنگی و گرسنگی و نبود امکانات بهداشتی و دارویی به مهمانی الله به شهادت رسیده‌اند و حالا ارتش صهیونیستی برای از بین بردن سلوک ماه رمضان در میان برادران و خواهران مسلمان نوار غزه و مسجدالاقصی مبارک سعی در فریبکاری و اشغالگری بیش از بیش دارد . دیگر سحرگاه رمضان مبارک و افطاری روزه داران به جای طعام هدایایی از نظامیان رژیم صهیونیستی جنایتکار جنگی است این حجم جز نمایشی مضحک نیست چون برای نجات از گرسنگی و تشنگی نیاز به استمرار کمکها است هر روزه در دفعات متناوب روزانه و شبانه. دوما این کمک ها روزانه چرا ارسال شده که ارتش خونخوار رژیم صهیونیستی جنایتکار جنگی و جنایات ضد انسانی در قبال افرادی که اقدام به جمع‌آوری می کنند مرتکب شده به دون شک وحدت کلمه در میان مسلمانان و آزادگان جهان در حفظ و حراست از مردم و گروه های مقاومت اسلامی در برابر ماشین کشتار جمعی و خونخوار رژیم جهانی نژادپرست صهیونیستی تنها راه نجات بشریت از چنگال دژخیم نتانیاهو_بایدن است . کودکان و زنان غزه به جای نشستن بر سر سفره افطار در منازل مسکونی خود در نوار غزه حالا بر سر گورهای دسته جمعی به عزاداری برخاسته است و این نتیجه اهمال کاری سردمداران عرب و مسلمان در دفاع از مظلوم مقتدر فلسطینی و نوار غزه است جاییکه باید ملت های مسلمان و عربی به کمک انسانیت بر دفاع از حقوق بشر در نوار غزه به پا خواسته و دولتمردان خود را به راه راست هدایت نمایند که همان راه رستگاری نوع بشر است و دفاع از مظلوم در جبهه حق و ایستادگی در برابر زیاده خواهی صهیونیست جهانی است .
  • کاک نصیر IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    انشالله فکر کنم اخرش هم باید ایرانی ها شر این غده اسراییل را باید بکنند و گرنه من انجور که میبینم آبی از اعراب گرم نمیشود و باید فرزندان این مرز پاک شر این غده سرطانی را بکنند امیدورام شرایط آن روز فراهم شود و بتوانیم این ارتش تا سر و پا نازیسم و جنایتکار را از روی کره زمین پاک کنیم الهی امین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس