کد خبر 1581336
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مطالعات راهبردی آمریکا در مطلبی به موضوع کینه مسلمانان میشیگان نسبت به بایدن پرداخت و نوشت:

نشریه فوروارد که قدیمی‌ترین نشریه یهودیان ساکن آمریکاست با انتشار نظرات یک نظرسنجی درباره دیدگاه مسلمانان ایالت میشیگان، به نقل از شورای روابط آمریکایی اسلامی اعلام کرد که 94 درصد مسلمانان میشیگان، در انتخابات روز گذشته گزینه uncommitted را انتخاب کردند و تنها 4.6 درصد آنها به بایدن رای دادند.

البته همین نظرسنجی در ماه نوامبر هم برگزار شده بود که طی آن 40 درصدمسلمانان میشیگان، یک «نامزد دیگر» نامشخص، 25 درصد کرنل وست، 13 درصد ترامپ، 8 درصد بایدن و 8 درصد رابرت کندی جونیور را ترجیح می‌دادند.

مسلمانان میشیگان چقدر از بایدن کینه دارند؟

حمایت بی‌دریغ بایدن از حملات اسرائیل پس از طوفان‌الاقصی که منجر به کشته‌شدن بیش از سی‌هزار فلسطینی و زخمی شدن هفتاد هزار نفر و آواره و بی‌خانمان شدن بیش از یک و نیم میلیون نفر از ساکنان غزه شده است، نقش مهمی در نارضایتی مسلمانان آمریکا از بایدن بخصوص در ایالت پاندولی میشیگان شده است. در انتخابات ۲۰۲۰ بایدن با اختلاف اندک و با کمک رای مسلمانان این ایالت توانست بر ترامپ پیروز شود و ۱۶ رای الکترال کالج این ایالت را تصاحب کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    مسلمانان میشیگان که بیشترشان اعراب هستند منافقان هزار چهره هستند، اوایل جنگ غزه بایدن رو تهدید کردند که رای به وی نخواهند داد!ولی در چند روز اخیر بایدن پیروزی خود در این ایالت رو اثبات کرد. اعراب زیاد وراجی می کنند، آخرش هم پاچه خواری می کنند
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    نه
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    یعنی مسلمانان میشیگان ترامپ صهیونیست زاده رفیق نتانیاهو رو بیشتر از بایدن قبول دارن؟؟ اگه اینطوریه که خیلی خرن چون اگه ترامپ جای بایدن بود الان روی نقشه چیزی به اسم غزه و لبنان و یمن وجود نداشت! حالا یه مشت احمق هی خودشون رو خر کنن که بایدن بدتر از ترامپه. اصلا حیوون تر از ترامپ تو دنیا نداریم، یادشون نیست این بی پدر چه جنایتهایی کرد؟ چقدر حافظه ها ضعیفه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس