کد خبر 1581149
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
چمران: بازار تهران صاحب شهردار می‌شود

چمران در خصوص ایمنی بازار تهران، گفت: برای بازار طرح داریم انشالله در شورا مطرح می‌شود و یک شهردار مشخص برای منطقه بازار زیر نظر شهرداری منطقه ۱۲ ایجاد می‌شود.

به گزارش مشرق، مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران، امروز ۱۳ اسفندماه در حاشیه جلسه علنی شورا در جمع خبرنگاران، گفت: در جلسه امروز شورا، بهای خدمات موزه، لایحه اچ. اس. ای، اساسنامه بهشت زهرا و... بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه خوبی شورا در خصوص مراکز میراث فرهنگی دارد و در خصوص چگونگی پروانه و ساخت و ساز آن‌ها بحث و بررسی صورت می‌گیرد.

چمران درباره ایمنی بازار تهران، گفت: برای بازار طرح داریم انشالله در شورا مطرح می‌شود و یک شهردار مشخص برای منطقه بازار زیر نظر شهرداری منطقه ۱۲ ایجاد می‌شود.

رییس شورای شهر تهران گفت: مشکل بازار زیاد است و باید حل شود و همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند.

وی به میزان بار وارد شده به بازار اشاره کرد و گفت: نیازی نیست این همه بار وارد بازار شده و دپو شود، این ورود و خروج بی معنا است فقط باید به انداز میزان خرید مردم بار وارد بازار شود، ولی الان همه اجناس در بازار که از شهرها و کشورهای مختلف می‌آید دپو می‌شود.

او به ناپایداری، ایمنی بازار و شلوغی تاسیسات اشاره کرد و گفت:، ولی این مسائل باعث بروز آتش سوزی و مشکلات می‌شود امیدواریم وزارت میراث با صحبت‌های که شده یک کمی بیشتر بازار را دوست باشد.

چمران در مورد انتقال برخی از صنوف گفت: قرار بود برخی اصناف خارج شوند و عده‌ای هم آماده خروج شدند، ولی باید جایی باشد. برخی خواستند در نزدیکی نمایشگاه افتاب و... باشند و ما هم استقبال کردیم. البته نه در نمایشگاه، بلکه در اطراف آن مستقر شوند و فروش‌های جزیی هم در بازار صورت گیرد.

پرویز سروری عضو شورای شهر تهران به انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: بزرگترین پویش تحریم شکست خورد و با تمام مشکلاتی که در زندگی مردم وجود دارد، مردم وفادار و ایثارگر علیرغم دشمنی دشمنان یک حماسه بزرگ خلق کردند و به طوری که در برخی استان‌ها بیش از ۶۰ درصد مشارکت رقم خورد.

وی ادامه داد: مردم با مشارکت خود لبخند بر لبان مقام معظم رهبری نشاندند که شاید این حضور بزرگترین هدیه‌ای بود که مردم به انقلاب تقدیم کردند.

سروری در ادامه به افتتاح ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان و توسعه شمال غربی خط ۷ اشاره کرد و گفت: این اقدام پیام خوبی برای مردم غرب تهران است؛ مردم این محدوده بارها گلایه داشتند که غرب پایتخت از لحاظ برخورداری از مترو فقیر است و ما امسال را با پروژه‌های حمل و نقلی آغاز کردیم و با این پروژه‌ها به پایان می‌بریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس