توقیف کشنده حامل هرویین در تهران

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از کشف ۲۷ کیلوگرم هرویین و دستگیری قاچاقچی مواد افیونی در اتوبان امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اعلام کرد: در پی اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، مسئولیت رسیدگی به پرونده بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی و انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد متهم با مراجعه به یکی از استان‌های شرقی کشور، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تهیه و قصد دارد آن را توسط یک دستگاه کامیون کشنده به تهران منتقل کند.

وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، محور حرکتی قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران این پلیس به بزرگراه امام رضا (ع) تهران اعزام و محور مواصلاتی به تهران را تحت کنترل در آوردند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با تلاش مأموران در نهایت خودرو متهم در بزرگراه امام رضا (ع) مشاهده و در یک عملیات پلیسی متوقف شد و در بررسی‌های بیشتر از این خودرو ۲۷ کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس انتقال داده شد و با انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 0
    یاعلی ۲۷کیلو اونم هروییین
  • صغرا IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    1 0
    نگران نباشید باکمی جریمه فردا ازاد و دوباره کارش را از سر میگیرد
  • DE ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 0
    پلیس و آگاهی و سازمان مبارزه با جرایم سازمان یافته شب و روز با به خاطر انداختن جان خودشان متهمان را با نهایت ظرافت و نقشه دستگیر میکنند و دست قوه ی قضاییه میدهند و ماجرا از اینجا شروع میشود و دو سال بعد همه قاچاقچی ها سور و مور و گنده در خیابان به خرید و فروش مواد مشغول هستند. آیا این رفتار قوه ی قضاییه سهوی است یا بعضی دستها در کار است که به نارضایتی و ناامنی در ایران دامن بزنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس