علی آذری برای دومین دوره متوالی منتخب مردم قوچان در انتخابات مجلس شد

فرماندار قوچان گفت: علی آذری با کسب اکثریت آرا به عنوان منتخب مردم قوچان و فاروج در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

به گزارش مشرق، عباسعلی صفایی اظهار کرد: علی آذری با کسب ۲۷ هزار و ۹۹۱ رأی به عنوان نماینده منتخب حوزه انتخابیه قوچان و فاروج انتخاب شد و مجددا به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی ادامه داد: نایبعلی نوروزی کهنه فرود با کسب ۱۴ هزار و ۱۹۸ رأی، هادی شوشتری با کسب ۱۳ هزار و ۳۱۵ رأی و علی عسکری با کسب ۱۲ هزار و ۴۱۳ رأی نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

رییس حوزه انتخابیه قوچان و فاروج میزان مشارکت این دوره از انتخابات را ۵۷ درصد اعلام کرد و گفت: کل آرا مأخوذه ۸۵ هزار و ۵۵۵ رأی بوده است.

وی افزود: در این دوره از انتخابات ٢٣٩ شعبه اخذ رأی برای این حوزه انتخابیه پیش‌بینی‌شده بود که از ١٨۴ شعبه اخذ رأی مربوط به شهرستان قوچان ١١٧ شعبه ثابت و ۶٧ شعبه نیز سیار بوده است.

علی آذری هم‌اکنون نیز نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس است.

حوزه انتخابیه قوچان و فاروج تنها حوزه در سطح کشور است که برای انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی انتخابات در آن به صورت دو استانی و مشترک با استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    1 0
    دوره قبل همین آقای آذری نزدیک به چهل پنج هزار رای آورد ولی این دو فقط بیست هفت هزار رای این یعنی نیمی از رای دهندگان آقای علی آذری به دروغگو بودن اوصحه گذاشتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس