اعلام نتایج اولیه ۳ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه + جزئیات آرا

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: نتایج اولیه سه حوزه انتخابیه استان کرمانشاه اعلام شد.

به گزارش مشرق، علی شعبانی در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمع‌بندی اولیه در سه حوزه انتخابیه انجام شده و آمار اولیه باید به تأیید شورای نگهبان برسد و دو روز برای اعتراض فرصت وجود دارد.

وی عنوان کرد: در حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث‌باباجانی از مجموع ۶۷ هزار و ۲۹۷ رای مأخوذه رستگار یوسفی با مجموع ۲۵ هزار و ۷۷۱ رأی و ۴۴.۶ درصد آرا نامزد منتخب شد.

شعبانی گفت: در این حوزه انتخابیه محمدرئوف قادری با ۸۷۲۵ رأی و ۱۵ درصد آرا نفر دوم و نورالدین یوسفی با ۷۰۴۵ رأی سوم شدند.

وی افزود: در قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب از مجموع ۷۶ هزار و ۸۰۲ رأی، فتح الله حسینی ۳۸ هزار و ۴۳۴ رأی، محمدرسول محنت فر ۲۶ هزار و ۲۷۵ رأی و پورمراد جانی ۲۶۳۳ رأی را کسب کردند و با توجه به اینکه فتح‌الله حسینی ۵۳ درصد آرا را کسب کرد به عنوان منتخب اول انتخاب شدند بعد از طی مراحل به عنوان نماینده منتخب محسوب می‌شوند.

شعبانی بیان کرد: در حوزه انتخابیه اسلام‌آباد غرب و دالاهو از مجموع ۷۶ هزار و ۳۲۵ رأی، مجتبی بخشی‌پور با ۳۰ هزار و ۵۳۷ رأی، علی صابری ۲۷ هزار و ۶۵۶ رأی و خلیل عسگری ۳۱۸۵ رأی را کسب کردند که مجتبی بخشی‌پور با کسب ۴۲ درصد آرا به عنوان نامزد منتخب برگزیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه بیان کرد: براساس قانون منتخبان ۲۰ درصد آرای صحیح ماخوذه را باید کسب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس