حجم جنایات صهیونیست‌ها با همدستی آمریکا، ورای تصور است

رهبر انصارالله یمن ضمن تأکید بر دفاع مشروع از مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی تأکید کرد از این پس کشتی‌های آمریکا و انگلیس هم در تیررس موشک‌ها و پهپادهای یمنی قرار دارند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن با تاکید بر مشارکت مسقیم آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، گفت که تل‌آویو و واشنگتن تمام موارد ممنوعه را زیر پا گذاشته‌اند.

الحوثی تاکید کرد: دشمن اسراییلی در آستانه ششمین ماه تجاوز به نوار غزه، با حمایت و همدستی آمریکا و دیگر کشورهای غربی و خیانت گسترده عربی، همچنان به جنایات خود ادامه می‌دهد. تجاوزات به نوار غزه، غرب و آمریکا را رسوا کرده است.

وی تصریح کرد: حجم جنایات رژیم صهیونیستی که آمریکا به طور مستقیم در آن دست دارد و غرب حامی آن است، فراتر از حد تصور بوده و تمام موارد ممنوعه را زیر پا گذاشته است.

رهبر انصارالله یمن اضافه کرد: رژیم صهیونیستی ۲ هزار ۷۳۵ کشتار در غزه انجام داده است. تمامی مردم غزه با فاجعه واقعی روبه‌رو هستند. آنچه در شمال غزه رخ می‌دهد، فراتر از فاجعه است؛ زیرا ساکنان این منطقه به خوردن برگ درختان و علوفه حیوانات روی آورده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس