مردم با مشارکت در انتخابات صدای خود را برای بهبود امور به گوش مسئولان برسانند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: امیدوارم مردم با مشارکت خود در انتخابات هم صدای خود را به گوش مسئولان برای تغییر و بهبود امور و مشکلات برسانند و هم دشمن را ناامید و سرخورده نمایند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله علی‌رضا اعرافی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در دیدار با جمعی از ورزشکاران گفت: این نشست‌ها را نه برای انتخابات که برای شنیدن صدای مردم و اقشار مختلف است و پرهیز دارم از جلسات معمول انتخاباتی. حسب تکلیف در این انتخابات‌ها نامزد شدم وگرنه هیچ میلی به معرفی خود ندارم. من سربازی در راه انقلاب و اسلام و ایرانم و بیش از چهل سال است که مشغول کار هستم.

رییس هیات امنای جامعه‌المصطفی‌العالمیه با تاکید بر شنیدن صدای مردم افزود: ورزش جزو دغدغه‌های من است و خوش‌بختم از این دیدار و فرصتی پیش آمد تا دیدگاه و دغدغه‌های عزیزان را بشنوم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر ضرورت ورزش همگانی و اهمیت آن در سلامت همگانی گفت: ورزش حرفه‌ای پیشران ورزش همگانی و ارزشمند و افتخارآفرین برای کشور و مردم است. ورزش حرفه‌ای ترغیب و تشویق‌کننده مردم به ورزش و تربیت جسمی است.

آیت‌الله اعرافی در ادامه با پرداختن به جایگاه علمی و اجتماعی ورزش در دانشگاه و جامعه افزود: نهاد ورزش قطعا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد و می‌تواند مشکلات روانی بسیاری را حل کند. این مسایل را به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه کشور می‌گویم و از دید دینی و معنوی می‌گویم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی سپس با اشاره به جوانب مختلف ورزش گفت: نگاه ما به ورزش باید جامع باشد. قطعا اخلاق ورزش هم بسیار مهم است و باید مورد توجه باشد.

وی سپس افزود: ما در حوزه ستاد راهبری ورزش داریم که در زمینه‌های مختلف کار کرده‌ایم؛ از جمله فقه ورزش را راه انداخته‌ایم. در حوزه و در جامعه‌المصطفی در کنار سایر فضاها، فضاهای ورزشی را هم در نظر گرفته و ساخته‌ایم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت در انتخابات گفت: البته این مسایلی که می‌گویم برای انتخابات نیست و ربطی به نامزدی من ندارد. من چهل سال است برای مسایل فرهنگی و تربیتی می‌دوم و همیشه دغدغه‌ام بوده است. ما باید برای ورزش کشور منشوری کلان تدوین کرد و به آن جامع‌تر بپردازیم. در برنامه هفتم توسعه هم پیش‌بینی‌های خوبی صورت گرفته و ان‌شاالله گره‌گشایی خواهد شد.

رییس هیات امنای جامعه‌المصطفی‌العالمیه در ادامه با اشاره به خدمات این دانشگاه بین‌المللی افزود: یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمند این سالیان، نشر زبان فارسی در میان ۳۰۰هزار نفر از مردمان دیگر کشورها در سراسر جهان است. یکی دیگر از کارهایی که انجام‌شده انتقال ورزش باستانی به دیگر کشورها و ساخت زورخانه به سبک ایرانی در آن کشورها است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پایان ضمن فراخواندن مردم به حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح، فارغ از گرایش‌های سیاسی، گفت: پس از انتخابات نیز این نشست‌ها را پی خواهیم گرفت و با افراد و گروه‌های دغدغه‌مند دیدار خواهیم داشت. چنان‌که در این سال‌ها هم در جاهای گوناگون پذیرای مردم و گروه‌ها بوده‌ایم و به اندازه وسع و توان خود برای حل مشکلات و راهبری مسایل کوشیده‌ام. امیدوارم مردم با مشارکت خود در انتخابات هم صدای خود را به گوش مسئولان برای تغییر و بهبود امور و مشکلات برسانند و هم دشمن را ناامید و سرخورده نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    دفعه ی بعد😂😂
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    فکر کنم با رای ندادن صدا واضح تر به گوش برسه
  • NL ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    یعنی مسئول خودش عقلش نمی رسه که باید برای بهبود امور کاری انجام بده و منتظر رای منه؟!!!!!!!!! ول کنید این حرف ها رو. افغانستان هم تورمش از ما کمتره. بعد هی افتخار می کنید که پول کمتر چاپ کردیم (کاهش رشد نقدینگی) در صورتی که اصل مشکل همین چاپ کردن پولست.
  • ناشناس IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    ها؟چی شده ؟
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    الان کامنتهای موضوع خودرو مشرق ایلنا تابناک و باشگاه خبرنگاران .... ببینی همه معترض هستند چند نماینده کارشناس هم همیشه تلویزیون انتقاد کردند مسیول میخواست صدا بشنوه تعرفه نمیکرد ۱۰۰ تا ۲۰۰ و همرو مجبور به انتخاب خودرو اجباری نمیکرد شما در مسائل کلان اصلا مردم اهمیت ندارند
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    ایشان از وزنه های نظام معرفتی هستند
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    5 0
    ینی مسئولین به مسئولیتشون واقف نیستن که با رای دادن بهشون متذکر شیم جناب اعرافی؟؟تاکی ملت جوابگوی ندانم کاری و عملکرد فاجعه بار مسئولین باشن؟؟
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    2 0
    مگر مسئولان در بین مردم زندگی نمیکنند؟،مگر ادعا نمیکنند که از جنس مردم هستند؟
  • ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 0
    اعرافی کیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس