کد خبر 1579393
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
ربیعی: کار سختی مقتل پرسپولیس داریم/ بازیکنان ذوب‌آهن بدون استرس از فوتبال لذت ببرند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: شعار من برای بازیکنانم این است که به زمین بروند و از بازی و فوتبال لذت ببرند.

به گزارش مشرق، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر، اظهار داشت: امیدوارم بازی فردا بازی خوبی برای هر دو تیم باشد. با توجه به اینکه فکر می‌کنم پرسپولیس توانسته ریتمی که در چند سال گذشته به لحاظ فنی داشته است، حفظ کند، کار سختی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: سرمربی جدید پرسپولیس هم سابقه همکاری با این تیم را داشته و شناخت کافی از آن دارد. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم و با توجه به محورهای مسابقه و شناختی که هر دو تیم از هم دارند، مسیر به سمت جلو برود، بتوانیم بازی را در دقایق مختلفی کنترل کنیم و بعد بتوانیم که دو مورد تاکتیکی مدنظرمان را پیاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم برای بچه‌هایم روزی باشد که بیشتر از گذشته توانایی‌شان را نشان بدهند. مطمئنم با حس خوبی که دارند، عاری از استرس‌های گذشته، بازی خودشان را نشان خواهند داد و با حس خوبی که می‌توانند داشته باشند عاری از استرس‌های مسابقات از بازی لذت ببرند. شعار من برای بازیکنانم این است که به زمین بروند و از بازی و فوتبال لذت ببرند و راندمان، کیفیت و بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    کمتر گل بخوریدهمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس