رسانه صهیونیستی مدعی آسیب دیدن کابل‌های مخابراتی در دریای سرخ شد

یک رسانه صهیونیستی مدعی آسیب‌دیدن کابل‌های مخابراتی در دریای سرخ در پی عملیات ارتش یمن در حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه شد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «گلوبز» مدعی شد که در نتیجه عملیات ارتش یمن، کابل های مخابراتی در دریای سرخ، آسیب دیده اند.

براساس ادعای این روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی، حداقل چهار خط ارتباطی مخابراتی زیر دریا در فاصله بندر جده در عربستان سعودی تا جیبوتی در شرق آفریقا آسیب دیده اند.

روزنامه صهیونیستی گلوبز مدعی شد که آسیب رسیدن به کابل های ارتباطی دریای سرخ، می تواند ارتباطات بین قاره آسیا و اروپا را مختل کند.

رسانه های صهیونیستی در حالی تلاش می کنند که ارتش یمن را عامل برهم زدن امنیت دریای سرخ و تهدیدی جهانی معرفی کنند که پیشتر، وزارت ارتباطات یمن اعلام کرده بود که رویکرد صنعا، حفاظت از کابل های زیردریایی عبوری از باب المندب و دریای سرخ است.

از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، ارتش یمن اعلام کرد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، کشتی های صهیونیستی یا کشتی های عازم سرزمین های اشغالی را هدف عملیات خود قرار داده یا توقیف کرده است.

ارتش یمن پیش از این بارها اعلام کرده است که به اعمال محدودیت علیه کشتی های وابسته به رژیم صهیونیستی را تا توقف جنایات جنگی اشغالگران علیه مردم فلسطین ادامه می دهد.

ارتش یمن در عین حال تاکید کرده است که از امنیت دیگر کشتی های عبوری دفاع می کند و آنها در عبورومرور از دریای سرخ آزاد و در امنیت هستند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس