کد خبر 1578676
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

به گزارش مشرق، حسن عابدینی، فعال رسانه در توئیتی درباره اظهاراتی که درباره فعالیت هسته ای ایران مطرح می شود نوشت:

جامعه اطلاعاتی امریکا در ارزیابی ۲۰۲۳ گزارش داد ایران گامی در مسیر توسعه سلاح هسته ای بر نداشته است.

جمهوری اسلامی بارها تاکید کرده که بمب اتمی در راهبرد دفاعی ایران جایی ندارد و طبق فتوای رهبری نیز حرمت شرعی دارد.

پرونده ۲۰ساله هسته ای بر مبنای دروغ شکل گرفته است.

پرونده ۲۰ساله هسته ای بر مبنای دروغ شکل گرفته است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 2
    و شما هم در دام آنان رفتید وآنها خوب بازی دادن
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      0 0
      کل غرب بر مبنای دروغه. دروغ پرفشار و هنرمندانه. نمونه ش عکس العمل ماشین پروپاگاندا و تبلیغات غرب نسبت به جنگ اوکراین (که یه جنگ قوای نظامی است. یعنی ارتش روسیه با ارتش اوکراین.) و قتل عام در غزه (که اصلا جنگ نیست. زن و بچه کشی است. مگه حماس هواپیما و توپ و تانک داره؟) از کثافت مزدوری مثل زلنسکی با پروپاگاندا یه قهرمان!! ساختن طوری که گاو ماهواره تو ایران هم باورکرد و عاشق سینه چاکش شد و هنوز براش شیهه می کشه!
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    یک بنده خدایی برای تاخیر در مذاکرات و پرکردن دست مذاکره جویان عجول و کم مایه حتی حاصر به گروگان قراردادن خود و خانواده اش شد اما چپ و راست بی خاصیت از ترس از دست دادن بیشتر پایگاه حاکمیتی خود در مقابل خادم ملت ایران مخالفت و کشور را مجبور به نرمش قهرمانانه کردند. هنوز که هنوزه برای پر کردن آن خلاء داریم امتیاز میدیم!!
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    3 1
    حسن روحانی و جمله آنانی که به طمع پیروزی سیاسی داخلی مملکت را به سمت این کابوس هول دادند باید محاکمه شوند. معلوم نیست امثال نوبخت و مطهری بحای قرار گرفتن پشت میله ها چطور برای شورای نگهبان دلبری کرده اند. هرگز حقیقت را قربانی مصلحت نکنید.
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    با سلام غرب پدیده سیاسی بنام ج اا را نمی پذیرد و کمر به نابودی آن بسته است. راست و دروغ شان ماهیتا یکی است و تغییری در عداوت آنان ندارد. جنگ است و ابعاد این جنگ ترکیبی همه ساحت ها است. ایران قوی خط قرمز آنان است چون می دانند چه نیروی در توحید نهفته است و چگونه دنیای آنان را تهدید می کند‌‌. امروز مانند جنگ خندق است که کلیت کفر در مقابل کلیت اسلام ایستاده است و این ضربت علی ع است که امکان کن فیکن کردن را دارد. دوالفقار هم اکنون در دست با برکت منجی عالم بشریت است و امیدواریم امروز قبل از فردا بر فرق سر ائمه کفر نازل شود و زمین را از شر دجال و دجالان پاک و منزه گرداند. اینجا سرزمین خدا و توحید است و دوره ابدال و جنیان نیست بلکه دوره خلافت علی ع است و کره زمین در حال زینت بخشیدن اطراف خود برای استقبال از نزول این رحمت الهی است.
  • حسین IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    اگر سلاح اتمی نسازیم باختیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس