یمن حق کامل پاسخگویی را به تجاوز‌های آمریکا و انگلیس دارد

سخنگوی انصارالله یمن گفت که این کشور به مواضع خود درباره ممانعت از عبور کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند، پایبند است.

به گزارش مشرق، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن با تاکید بر اینکه یمن حق کامل پاسخگویی را به تجاوزهای مداوم آمریکا و انگلیس دارد، گفت: بمباران خاک یمن توسط آمریکا و انگلیس در چارچوب تلاش‌های ناکام و بی نتیجه آن‌ها برای جلوگیری از حمایت ملت فلسطین و ساکنان غزه انجام می‌شود.

وی همچنین بر موضع ثابت یمن در جلوگیری از عبور کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا کشتی‌هایی که به سوی بنادر اشغالی فلسطین در حرکت هستند، تاکید کرد.

در خبری دیگر، شبکه المسیره یمن از شهادت یک شهروند و زخمی شدن ۶ نفر دیگر از یک خانواده بر اثر حملات آمریکا و انگلیس به شهر مقبنه در استان تعز یمن خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    رهبر انصارالله یمن: انگلیس احمق وارد جنگی شد که ربطی به آن نداشت رهبر انصارالله یمن در سخنرانی تازه خود، ضمن انتقاد از آمریکا و برخی از کشورهای عربی به خاطر حمایت از صهیونیسم و سکوت در قبال جنایات آن، دولت انگلیس را احمقی خواند که وارد جنگی شده است که هیچ ارتباطی به آن نداشته است ای رسول، مؤمنان را بر جنگ ترغیب کن که اگر بیست نفر از شما صبور و پایدار باشند بر دویست نفر غالب خواهند شد و اگر صد نفر بوده بر هزار نفر از کافران غلبه خواهند کرد، زیرا آنها گروهی بی‌دانشند.آیه ۶۵ سوره يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ حَرِّضِ الْمُؤْمِنِينَ عَلَى الْقِتَالِ ۚ إِنْ يَكُنْ مِنْكُمْ عِشْرُونَ صَابِرُونَ يَغْلِبُوا مِائَتَيْنِ ۚ وَإِنْ يَكُنْ مِنْكُمْ مِائَةٌ يَغْلِبُوا أَلْفًا مِنَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَا يَفْقَهُونَ آیه ۶۵ سوره انفال ۸ . اللَّهُمَّ اجْعَلْنَا خَيْراً مِمَّا يَظُنُّونَ» خدايا مرا بهتر از آنچه اينها گمان مي‌کنند قرار بده. «وَاغْفِرْ لَنَا مَا لاَ يَعْلَمُونَ» آنهايي که خبر ندارند، بر ما بيامرز حضرت فرمود: «أَنَا دُونَ مَا تَقُولُ وَ فَوْقَ مَا فِي نَفْسِكَ» من پايين‌تر از آن هستم که تو بر زبان جاري مي‌کني ولي بالاتر از آن هستم که در دل توست اللَّهُمَّ إِنَّكَ أَعْلَمُ بِي مِنْ نَفْسِي» تو خودت بهتر مرا مي‌شناسي. «وَأَنَا أَعْلَمُ بِنَفْسِي مِنْهُمْ» خودم بهتر از ديگران خودم را مي‌شناسم. 

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس