فردا آخرین مهلت ثبت‌نام «نمایندگان نامزدها» برای شعب اخذ رأی

سخنگوی شورای نگهبان، آخرین مهلت معرفی نمایندگان نامزدهای دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی جهت حضور در شعب اخذ رای را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در یک گفتگوی تلویزیونی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در انتهای هفته جاری و در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس ماده ۶۲ مکرر آئین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، این امکان برای نامزدها وجود دارد که نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رأی معرفی کنند تا علاوه بر دست‌اندرکاران و ناظران انتخاباتی، آن‌ها نیز حضور داشته باشند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: این امکان از طریق سامانه داوطلب به نشانی davtalab.shora-gc.ir فراهم شده و نامزدها می‌توانند از طریق این سامانه نمایندگان خود را معرفی کنند؛ البته ثبت نام نمایندگان نامزدها چند روزی است که آغاز شده و از طریق پیامک نیز به داوطلبان اطلاع‌رسانی شده است.

وی گفت: فردا (۶ اسفند) آخرین مهلت معرفی این نمایندگان است که نامزدها از ساعت ۸ و نیم تا ساعت ۲۲ فرصت دارند به سامانه داوطلب مراجعه و نمایندگان خود را معرفی کنند تا در روز اخذ رأی در خدمت نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی نیز باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس