عملیات ضدصهیونیستی نیروهای فلسطینی در «طولکرم»

نیروهای مقاومت مستقر در کرانه باختری در برابر تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه این منطقه ساکت نمانده و دست به عملیات ضدصهیونیستی زدند.

به گزارش مشرق، نیروهای مقاومت در واکنش به یورش عناصر صهیونیست به کرانه باختری به سمت این اشغالگران در ورودی منطقه شویکه واقع در شمال طولکرم و ایست بازرسی نتسناعوز در غرب این شهر تیراندازی کردند.

همچنین درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران در منطقه کفراللبد واقع در شرق طولکرم به وقوع پیوسته است.

نیروهای مقاومت فلسطینی در اردوگاه العین نیز به سمت عناصر صهیونیست تیراندازی کرده و با پرتاب نارنجک آن‌ها را هدف قرار دادند.

پیش از این یاسمین موسی نماینده مصر در دیوان بین‌المللی کیفری تصریح کرده بود: تل آویو به کشتار خود در منطقه اشغال شده غزه و اعمال محاصره و گرسنه نگه داشتن ملت آن ادامه می‌دهد و مانع از رسیدن کمک‌های انسانی به آنجا می‌شود. تل آویو همچنین رفتارهای نامشروع خود را در کرانه باختری ادامه داده و منازل فلسطینیان را تخریب کرده و از اعمال خشونت شهرک نشینان علیه آنها حمایت می‌کند.

این قاضی مصری به سکوت سازمان ملل متحد در مورد تجاوزهای رژیم صهیونیستی نیز اشاره و اعلام کرد: این سکوت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و چرا عوامل ریشه‌ای تجاوزهای اسراییل مورد بررسی قرار نمی‌گیرد؟

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    1 0
    پمپ بنزین و کارخونه های کوچیک را آتیش بزنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس