کد خبر 1577701
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کرملین: بایدن مانند یک «گاوچران هالیوودی» رفتار می‌کند

سخنگوی کرملین در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز بایدن درباره پوتین گفت که بایدن دوست دارد مانند یک گاوچران هالیوودی رفتار کند اما این کار برای او امکانپذیر نیست.

به گزارش مشرق، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که اظهارات توهین‌آمیز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره پوتین شرم‌آور و زشت است.

سخنگوی کرملین در ادامه افزود که بعید به نظر می‌رسد اظهارات گستاخانه رئیس‌جمهور آمریکا باعث رنجش پوتین شود.

پسکوف تصریح کرد: این اظهارات بایدن تلاش او برای رفتار مانند یک «گاوچران هالیوودی» است، اما صراحتاً بگویم که من فکر نمی‌کنم این کار برای او امکان‌پذیر باشد.

این واکنش سخنگوی کرملین به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا است که بار دیگر از همتای روس خود با الفاظ زشت و رکیک نام برد.

جو بایدن در این سخنان گفت: ما با یک «دیوانه …» مانند پوتین و دیگران روبرو هستیم و همیشه باید نگران درگیری هسته‌ای باشیم، هرچند تهدید وجودی برای بشریت اکنون تغییرات اقلیمی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    البته بایدن بیشتر به گاو هالیوودی شبیهه تا گاوچرون هالیوودی!! 🤣🤣🤣🤣🤣
  • ایرانی عصبانی AU ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    اشخاصی که اخبار و سیاستهای امریکا را دنبال میکنند برایشان جای تعجبی نیست که بایدن رؤسای کشورهایی را که دشمن میداند با الفاظ توهین امیز بنامد. او بارها این الفاظ را در مورد پوتین بکار برده و بار اول نیست.بایدن شخص قلدری و دو رویی بیش نبوده و دست کمی از بایدن ندارد. تنها تفاوت انست که ترامپ شخصی قلدر ذاتی بوده و همیشه بقول خارجیها انچه میبینی انچه است که میگیری. ولی بایدن شخص دورویی بیش نیست که مثل دکتر جکیل و اقای هاید بین دو شخصیت شخصی و سیاسی زندگی میکند. البته چهره دکتر جکیل او را ما اکثرا در جشنها میبینیم و لی شخصیت اقای هایدی او در ۴ سال گذشته غالب بوده است. او پوتین را بارها در جمع ارازل خوانده و با القاب- حتی دیروز قصاب و جنایتکار خطاب کرد. ولی ملتهای ازادیخواه و خواهان رعایت حقوق بشری بعد از جنگ سازیهای او در جهان و همدستی با اوکراین در جنگ نیابتی خود علیه روسیه که به مرگ هزاران مردم بیگناه از هردو کشور ختم شده است اندک اندک به نیتهای کثیف اقای هایدی او پی بردند. مهم نیست او رهبربان کشورهای ازادیخوا ه و ضد استکباری جهان را چه مینامد. او که نفرت خود از ملت فلسطین را با رها کردن جنایتکاران خونخوار رژیم نتنیاهو و کشتن دها هزار کودک زن و مرد بیگناه برای خود خریده است تنها کسی است که ملتهای ازادیخواه و ضد استکباری بعنوان قتل عام جو میشناسند.
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    کرملین: ترامپ مثل خوشگل های هالیوودی رفتار می‌کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس